نادر محمدی چگونه می‌تواند از پیکان جدا شود؟

12:42 - 28 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۲۴۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر برنامه‌های نادر محمدی اخبار منتشرشده اخیر در رسانه‌های اروپایی در مورد این بازیکن را دلیل بر جدایی وی از تیم پیکان ندانست.

- عملکرد نادر محمدی، مدافع چپ تیم فوتبال پیکان در نیم‌فصل اول لیگ برتر و پرتاب‌های خیره‌کننده و آکروباتیکش باعث شد تا او مورد توجه برخی از رسانه‌های ورزشی مطرح جهان قرار بگیرد. در این میان، شایعه جدایی این بازیکن نیز پخش شده و عده‌ای معتقدند او باشگاه پیکان را ترک خواهد کرد.

با این حال، مدیر برنامه‌های نادر محمدی در گفت‌وگو با میزان، جدایی این بازیکن و انتقال به هر تیمی را منوط به تصمیم باشگاه پیکان دانست.

وی در این خصوص اظهار داشت: از آنجا که محمدی همچنان تحت قرارداد باشگاه پیکان است، نمی‌تواند به تیم دیگری منتقل شود. در صورتی که محمدی پیشنهادی از تیمی خارجی یا حتی تیمی ایرانی داشته باشد، این باشگاه پیکان است که در مورد آینده این بازیکن تصمیم می‌گیرد.

مدیربرنامه‌های محمدی تصریح کرد: نادر سیر صعودی خوبی داشته است و اگر پیشنهادی داشته باشد در حرفه ای‌ترین حالت ممکن، این باشگاه پیکان است که تصمیم‌گیرنده نهایی خواهد بود. اولویت برای هر بازیکن انتخاب صحیح برای پیشرفت است. نادر بازیکن جوانی است و آینده روشنی دارد، اما در حال حاضر تمام تمرکزش روی بازی‌های آینده پیکان خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *