برگزاری اولین جلسه کمیته گفتمان سازی ارتباطات مردمی و رعایت کرامت ارباب رجوع
اولین جلسه کمیته گفتمان سازی ارتباطات مردمی و رعایت کرامت ارباب رجوع در دادگستری استان تهران برگزار شد.
خبرگزاری میزان -
- اولین جلسه کمیته گفتمان سازی ارتباطات مردمی و رعایت کرامت ارباب رجوع، به ریاست معاون قضایی و رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران برگزار شد.
اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته گفتمان سازی ارتباطات مردمی و رعایت کرامت ارباب رجوع در اولین جلسه این کمیته گفت: سند تحول قضایی تمامی ارکان دستگاه را دربرگرفته و در حال حاضر مبنای فعالیتهای دادگستری استان تهران سند تحول قضایی است.
رئیس کمیته گفتمان سازی ارتباطات مردمی و رعایت کرامت ارباب رجوع با اشاره به اینکه در این کمیته چالش تعیین نشده است، گفت: اقدامهای تحولی و راهکارهای خلاقانه و موثر میتواند در این کمیته جایگاه ویژه و سهم به سزایی داشته باشند.
وی گفت: افزایش سواد عدلیهای مردم حلقه گم شدهای است که باید در سایه تعامل با صدا و سیما مرتفع شود.
رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامهای صورت گرفته توسط روابط عمومی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز تمام جلسات دیدار مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با استفاده از سامانههای ویدئوکنفرانسی برگزار شده است.
اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته گفتمان سازی ارتباطات مردمی و رعایت کرامت ارباب رجوع در اولین جلسه این کمیته گفت: سند تحول قضایی تمامی ارکان دستگاه را دربرگرفته و در حال حاضر مبنای فعالیتهای دادگستری استان تهران سند تحول قضایی است.
رئیس کمیته گفتمان سازی ارتباطات مردمی و رعایت کرامت ارباب رجوع با اشاره به اینکه در این کمیته چالش تعیین نشده است، گفت: اقدامهای تحولی و راهکارهای خلاقانه و موثر میتواند در این کمیته جایگاه ویژه و سهم به سزایی داشته باشند.
وی گفت: افزایش سواد عدلیهای مردم حلقه گم شدهای است که باید در سایه تعامل با صدا و سیما مرتفع شود.
رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامهای صورت گرفته توسط روابط عمومی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز تمام جلسات دیدار مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با استفاده از سامانههای ویدئوکنفرانسی برگزار شده است.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *