لطفی: یکسری از دوستان در حال شیطنت علیه استقلال هستند/ ای‌کاش هواداران باهوش باشند

12:05 - 20 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۵۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم استقلال گفت: یکسری از دوستان در حال شیطنت هستند و چون نفع‌شان در باشگاه نیست، سنگ‌اندازی می‌کنند.
سعید لطفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته چهادرهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی باکیفیتی ندیدیم. تیم نساجی برای گرفتن حداقل امتیاز به میدان آمده بود و به صورت لایه‌ای دفاع می‌کرد و این کار استقلال را برای رسیدن به گل سخت کرده بود، اما خوشبختانه اسماعیلی با شوت زیبایی که زد ۳ امتیاز را برای استقلال گرفت که خیلی هم مهم بود.

وی در خصوص انتقادات از کادرفنی استقلال تصریح کرد: یکسری از دوستان در حال شیطنت هستند و چون نفع‌شان در باشگاه نیست، سنگ‌اندازی می‌کنند. ما هرگز نگفتیم تیم ایرادی ندارد، خود فکری هم از ایرادات باخبر است، اما یکسری دوستان فقط معایب را می‌بینند و چون نفعی از باشگاه نمی‌برند تیم را به حاشیه می‌برند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: چند سال دیگر قهرمانی به یاد هواداران می‌ماند یا بازی زیبا؟ هواداران استقلال نباید گول یکسری افراد را بخورند. این تیم صدرنشین جدول است و نیاز به حمایت دارد نه تخریب. در این چند سال هیچ کادری به این اندازه استقلالی نبوده و امیدوارم هواداران از این کادر و تیم حمایت کنند.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: چندین سال است استقلال از مدیریت ضربه خورده و روی آرامش ندیده است. کادرفنی باید با همه مسائل بجنگد. کاش کمی هواداران باهوش باشند و مسائل را به خوبی ببینند و دوستان سهم‌خواه استقلال هم بدانند هیچ‌کسی به اندازه من به فکری نزدیک نیست. وقتی من سهم‌خواهی نمی‌کنم لطفا شما هم نکنید تا این تیم نتیجه بگیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *