خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی ارزیابی می‌شود

13:02 - 30 دی 1399
کد خبر: ۶۹۴۳۷۵
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از راه‌اندازی سامانه‌ای دائمی برای دریافت و رفع مشکلات خدمات غیرحضوری خبر داد و گفت: مدیران و کارشناسان تأمین اجتماعی در کشور مشکلات سیستمی خدمات غیرحضوری را ثبت کرده و واحدهای تخصصی ستادی مکلف به رفع آنها تا زمان اعلام رضایت واحدهای اجرایی هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *