بازدید رییس کل دادگستری مازندران از دادگستری تنکابن، رامسر و نور

9:52 - 21 دی 1399
کد خبر: ۶۹۱۶۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاونین از دادگستری شهرستان تنکابن، نور و رامسر بازدید کرد.

- رییس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاونین ضمن بازرسی و بازدید از دادگستری شهرستان تنکابن، نور و رامسر با قضات و کارکنان برخی شعب گفتگو کرد.

وی درخصوص رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع با کارکنان گفتگو کردو ضمن نظارت بر حُسن انجام امور و مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف، از سوی مسئولین مربوطه، در جریان آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفت.

رییس دستگاه قضایی استان مازندران درحاشیه بازدید خطاب به کارکنان دقت وسرعت در رسیدگی‌ها و تکریم و گرامیداشت همه مراجعان دستگاه قضایی استان مازندران رامورد تاکید قرارداد وگفت: هدف اصلی در دستگاه قضایی خدمت رسانی به مردم، احقاق حق و اجرای عدالت است ودراین مسیراجرای سریع و به موقع قوانین و صدور احکام قضایی متقن، زمینه ایجاد رضایت و اعتماد عمومی را در جامعه فراهم می‌نماید.

عالی‌ترین مقام دستگاه قضایی استان مازندران در ادامه این بازدید با امام جمعه شهرستان تنکابن و رامسر نیز دیدارکرد، همچنین بازدید از پروژه‌های عمرانی دستگاه قضایی بخش دیگری از برنامه هابود که در این راستا رییس کل دادگستری استان و هیأت همراه از سه پروژه در دست احداث دادگستری شهرستان رامسر، نور وتنکابن بازدید کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *