محصولات میادین میوه و تره بار ۴۰ تا ۴۵ درصد ارزان‌تر از سطح شهر

11:48 - 20 دی 1399
کد خبر: ۶۹۱۳۴۳
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه هدف از راه‌اندازی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، حذف واسطه‌ها و کوتاه کردن دست دلالان در فرآیند توزیع محصولات کشاورزی و خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی در خرید این محصولات است، گفت: در سال‌های اخیر به دلیل رشد تورم و افزایش فقر، استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار و نقش این مراکز خدماتی در سفره خانواده‌ها پررنگ‌تر شده و به همین دلیل، شهرداری و شورای شهر بر توسعه این مراکز در مناطق مختلف پایتخت، تأکید داشته و اقدام کرده‌اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *