سند تحول قضایی، نقشه راه کار دستگاه قضایی است

16:12 - 14 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۸۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران سند تحول قضایی، نقشه راه کار دستگاه قضایی توصیف کرد و گفت: کارآمدسازی و تخصصی کردن کشف جرم یکی دیگر از نکاتی است که در سند تحول به آن توجه شده است و باید به آن پرداخته شود.
- مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان ملارد گفت: اگر جلسه‌ای به نام معصومین و یاد شهدای والامقام نباشد ما تکلیف خود را ادا نکرده ایم.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران شهادت حزن انگیز بانوی دو عالم صدیقه کبری (س) و شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و درگذشت آیت الله مصباح یزدی را به حضار تسلیت گفت و افزود: از صفات بارز آن شهید بزرگوار مردم داری و به دنبال کسب رضایتمدی مردم و توجه به معیشت مردم بود و هچون ستاره‌ای درخشان در کهکشان حسینی می‌درخشد.

وی با اشاره به ابلاغ سند تحول قضایی، این سند را نقشه راه کار دستگاه قضایی توصیف کرد که سرلوحه دستگاه قضایی است و بر اهداف و راهبرد‌ها و چشم انداز‌های برنامه توسعه قضایی تاکید دارد.

ستایشی گفت: یکی از موضوعات مهم که در این سند مورد توجه قرار گرفته است، از بین بردن بستر‌های فسادزا است. افزایش فرایند شفاف سازی یعنی هرآنچه که عدم شفافیت است باید برداشته شود که در نهایت ارتقاء و اعتماد مردم به قوه قضاییه را موجب خواهد شد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *