نشست هماندیشی بخشدار کهریزک با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)
نشست هماندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با بخشدار کهریزک پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان برگزار شد.
خبرگزاری میزان -
در این دیدار امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن تقدیر از مدیرعامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا اظهار داشت: فعالیت در مجموعه بهشتزهرا (س) به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا به دلیل خدماترسانی به خانوادههای متوفیان کرونایی براساس پروتکلهای بهداشتی و تکریم شهروندان داغدار از جمله کارهای سخت و طاقتفرسایی است که نشان از اعتقاد و باور مسئولان این مجموعه به تقدیر الهی دارد.
وی بیان کرد: به درستی سازمان بهشت زهرا (س) باتدبیر مدیریتی خود، در مقابله با بحران کرونا و ارائه خدمات هوشمندانه به شهروندان تهرانی در ایام کرونا بسیار مجاهدانه عمل کرده است.
بخشدار کهریزک افزود: اقدامات این سازمان خدمتگزار در رفع تألم خانوادههای آسیبدیده بسیار سنجیده بوده و این تلاشهای شبانهروزی سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا نه تنها بازخورد ملی بلکه بازخوردی فراملی نیز داشته است و مدیریت سازمان به خوبی از عهده این مسئولیت اجتماعی برآمده است.
بابایی سپس با تأکید بر تعامل و همافزایی بیش از پیش دو مجموعه تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای مجموعه بهشتزهرا (س) امید است با تعامل سازنده و همدلی در تصمیم سازیها در مقیاس منطقهای، امکانات زیرساختی جهت ارتقاء سطح زندگی شهروندان منطقه در اختیار بخشداری کهریزک قرار گیرد و در جهت پیشبرد اهداف مشترک حداکثر همکاری را داشته باشد.
در ادامه این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تأکید بر هماندیشی و تعامل در راستای ارتقاء سطح خدماترسانی به شهروندان اظهار داشت: در سالهای اخیر پروژههایی خوبی توسط سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شده است که سبب بهبود خدماترسانی به شهروندان شده است.
وی با اشاره به مدیرت اجساد در بحران کرونا بیان کرد: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) ۱۱ ماه است که در شرایط سخت بحران کرونا در حال خدماترسانی به شهروندان داغدار هستند و در نهایت تکریم با شهروندان و مراجعهکنندگان خدمات ارائه میکند.
خال در پایان ضمن قدردانی از خدمات و پیگیریهای مستمر بخشداری کهریزک در رفع نیازهای اساسی شهروندان این منطقه، به ظرفیتهای فراهم شده به واسطه همجواری با بهشت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از کارکنان شاغل در بهشت زهرا (س) از شهروندان کهریزک هستند و استقرار بهشت زهرا (س) در همسایگی کهریزک، ظرفیتهای فراوانی را در حوزه مختلف شهری کهریزک و همکاری بین دو مجموعه فراهم کرده و امید است با تقویت زیرساختهای مناسب در رفع مشکلات بخش گام بردارد.
- نشست هماندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان و بررسی راهکارهای موجود در رفع معضلات منطقهای برگزار شد.
در این دیدار امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن تقدیر از مدیرعامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا اظهار داشت: فعالیت در مجموعه بهشتزهرا (س) به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا به دلیل خدماترسانی به خانوادههای متوفیان کرونایی براساس پروتکلهای بهداشتی و تکریم شهروندان داغدار از جمله کارهای سخت و طاقتفرسایی است که نشان از اعتقاد و باور مسئولان این مجموعه به تقدیر الهی دارد.
وی بیان کرد: به درستی سازمان بهشت زهرا (س) باتدبیر مدیریتی خود، در مقابله با بحران کرونا و ارائه خدمات هوشمندانه به شهروندان تهرانی در ایام کرونا بسیار مجاهدانه عمل کرده است.
بخشدار کهریزک افزود: اقدامات این سازمان خدمتگزار در رفع تألم خانوادههای آسیبدیده بسیار سنجیده بوده و این تلاشهای شبانهروزی سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا نه تنها بازخورد ملی بلکه بازخوردی فراملی نیز داشته است و مدیریت سازمان به خوبی از عهده این مسئولیت اجتماعی برآمده است.
بابایی سپس با تأکید بر تعامل و همافزایی بیش از پیش دو مجموعه تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای مجموعه بهشتزهرا (س) امید است با تعامل سازنده و همدلی در تصمیم سازیها در مقیاس منطقهای، امکانات زیرساختی جهت ارتقاء سطح زندگی شهروندان منطقه در اختیار بخشداری کهریزک قرار گیرد و در جهت پیشبرد اهداف مشترک حداکثر همکاری را داشته باشد.
بیشتر بخوانید:
در ادامه این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تأکید بر هماندیشی و تعامل در راستای ارتقاء سطح خدماترسانی به شهروندان اظهار داشت: در سالهای اخیر پروژههایی خوبی توسط سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شده است که سبب بهبود خدماترسانی به شهروندان شده است.
وی با اشاره به مدیرت اجساد در بحران کرونا بیان کرد: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) ۱۱ ماه است که در شرایط سخت بحران کرونا در حال خدماترسانی به شهروندان داغدار هستند و در نهایت تکریم با شهروندان و مراجعهکنندگان خدمات ارائه میکند.
خال در پایان ضمن قدردانی از خدمات و پیگیریهای مستمر بخشداری کهریزک در رفع نیازهای اساسی شهروندان این منطقه، به ظرفیتهای فراهم شده به واسطه همجواری با بهشت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از کارکنان شاغل در بهشت زهرا (س) از شهروندان کهریزک هستند و استقرار بهشت زهرا (س) در همسایگی کهریزک، ظرفیتهای فراوانی را در حوزه مختلف شهری کهریزک و همکاری بین دو مجموعه فراهم کرده و امید است با تقویت زیرساختهای مناسب در رفع مشکلات بخش گام بردارد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *