پاشایی: هر هفته مشغول برطرف کردن نقاط ضعف‌مان هستیم/ در لیگ ایران تمام‌کننده خوب نداریم

9:45 - 28 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۳۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: هنوز اشتباهاتی داریم و هر هفته برای برطرف کردن ایرادات تلاش می‌کنیم.

حسین پاشایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد بازی این هفته تیم پیکان مقابل تیم تراکتور، اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ امسال سخت است و بازی با تراکتور هم به خاطر نام بزرگ این تیم سخت‌تر است. این تیم قبلا مربیان خوبی داشت و حالا هم بزرگان زیادی که سابقه بازی در تیم‌های خوب خارجی را داشتند بالای سر این تیم هستند. به هر حال ما برای امتیاز به میدان می‌رویم و فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی سختی داریم و امیدوارم بهترین نتیجه را از این بازی کسب کنیم.

وی با اشاره به میزان آمادگی تیم پیکان در آستانه هفته هفتم لیگ برتر تصریح کرد: تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و هر چند دیر به این تیم اضافه شدیم ولی در مجموع با تمریناتی که انجام دادیم به موفقیت تیم امیدواریم. هنوز اشتباهاتی داریم و هر هفته برای برطرف کردن ایرادات تلاش می‌کنیم. باید این نقاط ضعف برطرف شود تا در ادامه مسابقات آسیب نبینیم. فعلا همه از شرایط راضی هستند و اگر همین روند را ادامه دهیم در هفته‌های بعد بهتر می‌شویم.

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی با وجود موقعیت‌های زیادی که در بازی هفته قبل مقابل تیم آلومینیوم داشتند، خاطرنشان کرد: نمی‌توان ایراد گلزنی را، در تیم ما خلاصه کرد ولی در کل ما فعلا در لیگ ایران تمام کننده خوب نداریم. با این حال، از مهاجمان تیممان راضی هستیم چراکه در بازی‌های سخت مثل دیدار با آلومینیوم با این که حریف فشرده بازی می‌کرد صاحب موقعیت‌های خوبی می‌شدند. این یعنی تیم در حال پیشرفت است ولی در ضربات آخر کم دقت بوده است و باید این ضعف را برطرف کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *