با اتاق مدیریت ۱۱۵ در ۱۸۰ ثانیه آشنا شوید+فیلم
سرپرست اداره ارتباطات اورژانس تهران به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت مرکز متبوع خود پرداخت.
خبرگزاری میزان -
هادی اردکانی سرپرست اداره ارتباطات اورژانس تهران مرکز هدایت عملیات اورژانس تهران (دیسپچ) ضمن بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت مرکز متبوع خود عنوان کرد: مردم از طریق تلفن سه رقمی ۱۱۵ در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانند نیازهای خود به خدمات اورژانس و فوریتهای پزشکی را با این مرکز در میان بگذارند.
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2895758_276.mp4']
/انتهای پیام
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *