بازار پوشاک در دوره فشار حداکثری چگونه عمل کرد؟

10:50 - 24 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۴۷۱
محدودیت‌های وارداتی در کنار رشد نرخ دلار طی دو سال اخیر سبب شد بازار پوشاک شاهد افزایش اقبال مصرف‌کنندگان به تولیدات «ساخت ایران» باشد این در حالی است که پوشاک داخلی در سال‌های گذشته مهجور بوده و مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دادند برند‌های خارجی را خریداری کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *