۴۵۱ یونیت و ۱۲ دستگاه آسانسور روی پلهای مکانیزه پایتخت فعال است
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به رفع مشکلات و خرابیهای موجود در برخی پلهای عابر مکانیزه گفت: «در حال حاضر، ۴۵۱ یونیت و ۱۲ دستگاه آسانسور روی پلهای مکانیزه در سطح شهر تهران فعال است.»
خبرگزاری میزان -
- وحید سرلک معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از چند ماه پیش مدیریت وضعیت پلههای برقی به سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران سپرده شده است، اظهار کرد: «پیش از این، مدیریت و رسیدگی یکسانی بر وضعیت این پلها اعمال نمیشد و زمانی که ما مدیریت پلها را در اختیار گرفتیم ۱۶۹ پله برقی و ۱۴ آسانسور خراب بود.»
به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرلک افزود: «در حال حاضر، ۱۲۱ پل عابر مکانیزه در سطح شهر تهران داریم که ۴۸۶ یونیت پله برقی و ۱۷ آسانسور روی این پلها قرار گرفته است که در این میان، ۴۵۱ یونیت و ۱۲ دستگاه آسانسور فعال است.»
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد خرابیهای پلهای عابر مکانیزه اصلاح شده، تصریح کرد: «برخی از این پلها قدیمی و فرسوده هستند و بیش از ۱۵ سال عمر دارند که با توجه به مشکلات تحریم، نوسان بازار و مشکلات موجود برای تامین قطعات موردنیاز، باید برای تعمیر آنها چارهاندیشی کرد.»
به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرلک افزود: «در حال حاضر، ۱۲۱ پل عابر مکانیزه در سطح شهر تهران داریم که ۴۸۶ یونیت پله برقی و ۱۷ آسانسور روی این پلها قرار گرفته است که در این میان، ۴۵۱ یونیت و ۱۲ دستگاه آسانسور فعال است.»
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد خرابیهای پلهای عابر مکانیزه اصلاح شده، تصریح کرد: «برخی از این پلها قدیمی و فرسوده هستند و بیش از ۱۵ سال عمر دارند که با توجه به مشکلات تحریم، نوسان بازار و مشکلات موجود برای تامین قطعات موردنیاز، باید برای تعمیر آنها چارهاندیشی کرد.»
بیشتر بخوانید:
نصب و راه اندازی ١٠ دستگاه پله برقی تولید داخلی در خط ٧ متروی پایتخت
سرلک، سرقت قطعات پلهای مکانیزه را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و گفت: «سارقان در ساعتهایی که رفت و آمدی در برخی پلها وجود ندارد، بعضی قطعات آسانسور یا پله برقی را سرقت میکردند و به همین دلیل، برای همه پلها نگهبانانی تعیین کردیم تا علاوه بر تامین امنیت، از لحاظ پاکیزگی و ایمنی هم به وضعیت آنها رسیدگی کنند.»
سرلک، سرقت قطعات پلهای مکانیزه را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و گفت: «سارقان در ساعتهایی که رفت و آمدی در برخی پلها وجود ندارد، بعضی قطعات آسانسور یا پله برقی را سرقت میکردند و به همین دلیل، برای همه پلها نگهبانانی تعیین کردیم تا علاوه بر تامین امنیت، از لحاظ پاکیزگی و ایمنی هم به وضعیت آنها رسیدگی کنند.»
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *