آیا کمپین “خودرو نخرید” کار دست خودروسازان داد؟!
خبرگزاری میزان : تصویری عجیب از انبار خودروهای صفر یک کارخانه تولیدکننده خوروی داخلی، در فضای مجازی منتشر شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در یک ماه گذشته اگر هر روزنامه پرتیراژ و سایتهای
خبری را باز کرده باشید با یکی از آگهیهای فروش فوری، نقدی، شرایطی و غیره
شرکتهای واردکننده خودرو مواجه شدهاید. این موضوع با نزدیک شدن به توافق
ژنو پررنگتر شده و به یکباره قحطی خودروهای خارجی و امتناع از فروش
شرایطی شرکتهای واردکننده به سر آمده است.
حالا این شرکتها با منت نهادن بر سر مردم عرضه خود را بیشتر
کردهاند، اما با وجود ارزان و تثبیت شدن نرخ دلار که بهانه این شرکتها
برای گرانفروشی بود، روی قیمت نهایی آنها اثر نگذاشته است، یعنی شرکتهای
واردکننده همچنان با طمعکاری به دنبال فروش بیشتر با همان قیمت دو ماه پیش
خود هستند.
اما در فضای مجازی کمپین تبلیغاتی از سوی مردم به راه افتاد که در نوع
خود جالب است. بسیاری از کسانی که پای اخبار فروش فوری شرکتها نظر
میگذارند، خواستار تحریم خرید خودرو تا ارزانی شدهاند. فرهنگ نخریدن
جنسگران برای ارزان شدن تا مرز اعتدال در بسیاری از کشورها به صورت خودجوش
جواب داده و اکنون مردم در بازار خودرو میخواهند همانند بازار آجیل و
خشکبار ثابت کنند که این شرکتها هستند که محتاج مردمند نه مردم محتاج
آنان. اظهارنظرهای جالبی که در فضای مجازی برای «نه» گفتن به پیشنهاد فروش
خودرو مطرح شده حاکی از خشم مردم از احتکار و گران فروشی شرکتهاست.
عکس هوایی منتشر شده از پارکینگ یک شرکت خودروساز داخلی نشانگر موفقیت این کمپین بوده است و در این تصاویر، خودروهای تولید شده بسیاری دیده می شود.
/انتهای پیام/
:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید
محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *