مدیرروستا: درباره گذشته صحبت نمی‌کنم/ تارتار با پیکان قرارداد دارد و سرمربی ماست

11:51 - 16 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۰۴۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: درباره گذشته صحبتی نمی‌کنم، تیم ما در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و تارتار با پیکان قرارداد دارد و سرمربی ماست.

علی‌اصغر مدیرروستا، سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با میزان درباره شرایط تیم پیکان و دیدار این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال داشتیم، این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد، اما توانستیم این تیم را متوقف کنیم، حتی شانس پیروزی هم داشتیم.

وی ادامه داد: از قبل از شروع لیگ برتر تمرینات منظمی داشتیم و در فاز دفاعی بسیار خوب کار می‌کنیم. مقابل استقلال هم در خط دفاع بی نقص بودیم و کل تیم روز خوبی را مقابل استقلال سپری کردند و در این موقعیتی که ما قرار داریم تساوی با استقلال برای ما خوب بود.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در خصوص اعتراض استقلالی‌ها به چمن ورزشگاه شهر قدس بیان کرد: زمین خوب و مساعد بود، من دلیل اعتراض استقلالی‌ها به چمن مسابقه را متوجه نشدم چون زمین شرایط مناسبی داشت و هر دو تیم راضی بودند.

مدیر روستا درباره استعفای هفته گذشته تارتار هم افزود: درباره گذشته صحبتی نمی‌کنم، تیم ما در حال حاضر نیاز به آرامش دارد؛ تارتار با پیکان قرارداد دارد و سرمربی ماست.


برچسب ها: پیکان مدیر روستا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *