استفاده از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی آموزش داده میشود
- اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که به منظور بررسی اقدامات و برنامههای جاری این سازمان با هدف کنترل و کاهش کرونا برگزار شد، اظهار داشت: در بخش بیمه مهمترین اقدام سازمان جهت کاهش عوارض کرونا توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی است.
وی افزود: با طرح ۳۰۷۰ روند بسیار خوبی برای توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب در حال انجام است و مطابق با برنامه در هر هفته برنامه جدیدی در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری رونمایی خواهد شد.
سالاری از به کارگیری تمامی امکانات و ابزارهای مدیریتی برای پیشبرد خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: روند تغییرات و گذار سازمان از خدمات حضوری به غیرحضوری با جدیت بررسی و مطالعه میشود و انتظار میرود که سازمان به تدریج شاهد کاهش قابل توجه مراجعات حضوری و توسعه استفاده جامعه هدف از خدمات غیرحضوری باشد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تداوم خدمت رسانی مراکز درمانی این سازمان به بیماران مبتلا به کرونا را از افتخارات این سازمان برشمرد و گفت: گزارشهای هفتگی سازمان از میزان خدمت رسانی به این بیماران به مراجع ذیربط ارسال میشود و مراکز درمانی تأمین اجتماعی با تمام توان آماده خدمت هستند.
سالاری همچنین از ارزیابی و بررسی مداوم نیازهای بیمارستانهای تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: نیاز تجهیزاتی بیمارستانها در کوتاهترین زمان ممکن برطرف میشود و اختیارات قانونی مورد نیاز نیز به مدیران استانی واگذار شده است.
در این جلسه مدیران حوزههای مختلف سازمان تأمین اجتماعی نیز از اقدامات صورت گرفته برای کاهش عوارض کرونا و رفع نیازهای واحدهای اجرایی گزارش دادند.