رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در بحران کرونا چه تاثیری بر صنعت گردشگری دارند؟

16:13 - 09 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۹۰۴۴
کسب و کار‌ها گردشگری برای ارتباط با مشتریان خود در بحران کرونا که اتفاقا راه درمان آن رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی است دچار سردرگمی شده اند. در این زمان است که رسانه و فضای مجازی با تاثیر گذاری بر انتخاب مردم می‌تواند به کمک رونق صنعت گردشگری بیاید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *