طرح دو سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس اعلام وصول شد
عضو هیئت رئیسه مجلس طرح دو سوال از وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول کرد.
خبرگزاری میزان -
- سوال ملی ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت بی ثباتی مدیریتی و عدم شایسته سالاری در به کارگیری نیروها
- سوال ملی علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت اعتصاب و به کارگیری افراد بازنشسته در سمتهای مختلف صندوق ذخیره فرهنگیان.
- محسن دهنوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:
- طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده
- لایحه تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی
- طرحهای مجمع سهامداران حقیقی
- طرح اصلاح تبصره ۶ قانون تضمین خرید خدمات کشاورزی
- طرح مدیریت متمرکز فرهنگی، طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات
- طرح قانون یکپارچه سازی دادهها و اطلاعات ملی
- طرح اصلاح بند خ ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه
- طرح اصلاح ماده ۳ قانون اصلاح مواد ۲ و ۴ قانون برنامه سوم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و تشکیل شورای عالی انرژی کشور
- طرح تشکیل سازمان نظام داوری جمهوری اسلامی ایران
- طرح اصلاح بند ت ماده ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه
- طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده
- لایحه تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی
- طرحهای مجمع سهامداران حقیقی
- طرح اصلاح تبصره ۶ قانون تضمین خرید خدمات کشاورزی
- طرح مدیریت متمرکز فرهنگی، طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات
- طرح قانون یکپارچه سازی دادهها و اطلاعات ملی
- طرح اصلاح بند خ ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه
- طرح اصلاح ماده ۳ قانون اصلاح مواد ۲ و ۴ قانون برنامه سوم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و تشکیل شورای عالی انرژی کشور
- طرح تشکیل سازمان نظام داوری جمهوری اسلامی ایران
- طرح اصلاح بند ت ماده ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه
- سوال ملی ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت بی ثباتی مدیریتی و عدم شایسته سالاری در به کارگیری نیروها
- سوال ملی علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت اعتصاب و به کارگیری افراد بازنشسته در سمتهای مختلف صندوق ذخیره فرهنگیان.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *