آگهی‌های بازرگانی و هدف گرفتن آرامش مخاطب؛ حسرتی که تلویزیون به مردم تحمیل می‌کند

17:30 - 04 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۷۴۴۳
صاحبان کالا و خدمات برای اقناع مخاطبان و پیشبرد اهداف خود، این روز‌ها از حضور بازیگران در تبلیغات بازرگانی تلویزیون بیش از پیش استفاده می‌کنند. این تبلیغات به جای انتقال آرامش و ایجاد حس آسایش با کالا‌ها و لوازم خود بیشتر حسرت را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *