تمدید دو هفتهای مهلت گارانتیهای تلفنهای همراه
رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل گفت: در صورت تقارن زمانی پایان مدت گارانتی با ایام محدودیت دو هفتهای و عدم امکان فعالیت شرکتهای خدمات پس از فروش باید مهلت گارانتی دستگاه ۲ هفته افزایش یابد.
خبرگزاری میزان -
فرشاد مهرانپور در گفتوگو با میزان، با اشاره ارائه خدمات شرکتهای فروش موبایل اظهار کرد: خدمات رسانی واحدهای خدمات پس از فروش موبایل باید طی این ۲ هفته متناسب با شرایط جدید ارائه شود و در این میان رعایت نکات بهداشتی متناسب با دستور العملها الزامی است.
رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: خدمات رسانی فعالان این حوزه به مردم ادامه خواهد داشت و در صورتی که مکان فعالیت این شرکتهای خدمات پس از فروش پس از فروش در مراکز تجاری قرار دارد، میتوانند با معرفی دفتر جدید خارج از مراکز تجاری، میتوانند نسبت به ادامه روند خدمات رسانی کمک کند.
رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: خدمات رسانی فعالان این حوزه به مردم ادامه خواهد داشت و در صورتی که مکان فعالیت این شرکتهای خدمات پس از فروش پس از فروش در مراکز تجاری قرار دارد، میتوانند با معرفی دفتر جدید خارج از مراکز تجاری، میتوانند نسبت به ادامه روند خدمات رسانی کمک کند.
وی افزود: برخی از مراکز تجاری به دلیل شکل ماهیت خود میتوانند امکان فعالیت را برای واحدهای خدمات پس از فروش فراهم کنند که تصمیم گیری در این رابطه بر عهده ستاد مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه است.
مهرانپور تصریح کرد: برخی از واحدهای خدمات پس از فروش که به هیچ وجه امکان ارائه خدمات به صورت حضوری را ندارند میتوانند با ارائه خدمات به صورت غیرحضوری نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند و یا مطابق آیین نامه اجرای فعالیت خود را ۲ هفنه دیکر و پس از پایان محدودیتها موکول کنند.
رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که در صورت مهلت دو هفته گارانتی موبایل برخی از مشتریان و تلاقی آن با ایام محدودیت لازم است واحدهای خدمات پس از فروش که امکان فعالیت ندارند، مهلت و تاریخ به پایان رسیدن گارانتی را برای دو هفته تعویق انداخته تا حقی از مشتری ضایع نشود.
وی افزود: واحدهای خدماتی پس از فروش موبایل در گروه یک و ضروری محاسبه میشوند و طی این ۲ هفته موظف به ارائه خدمات به مشتریان هستند.
مهرانپور تصریح کرد: برخی از واحدهای خدمات پس از فروش که به هیچ وجه امکان ارائه خدمات به صورت حضوری را ندارند میتوانند با ارائه خدمات به صورت غیرحضوری نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند و یا مطابق آیین نامه اجرای فعالیت خود را ۲ هفنه دیکر و پس از پایان محدودیتها موکول کنند.
رییس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که در صورت مهلت دو هفته گارانتی موبایل برخی از مشتریان و تلاقی آن با ایام محدودیت لازم است واحدهای خدمات پس از فروش که امکان فعالیت ندارند، مهلت و تاریخ به پایان رسیدن گارانتی را برای دو هفته تعویق انداخته تا حقی از مشتری ضایع نشود.
وی افزود: واحدهای خدماتی پس از فروش موبایل در گروه یک و ضروری محاسبه میشوند و طی این ۲ هفته موظف به ارائه خدمات به مشتریان هستند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *