پاشایی: خیلی بهتر از صنعت نفت بودیم و مستحق شکست نبودیم/ تارتار یک ماه زمان لازم دارد

19:19 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۴۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که این تیم در تقابل با صنعت نفت آبادان شایسته شکست نبوده است.

- حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۲ - یک عصر امروز (سه‌شنبه) تیم پیکان مقابل صنعت نفت آبادان به جای مهدی تارتار در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*مستحق نتیجه‌ای که رقم خورد نبودیم. درست است که اشتباه داشتیم، اما شخص مهدی تارتار یک هفته است که هدایت پیکان را قبول کرده و تا افکارش را در این تیم تزریق کند، حداقل یک ماه زمان لازم دارد.

*تیم ما خیلی بهتر از صنعت نفت بازی کرد. موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه از دست رفت و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. فوتبال همین است و کاری نمی‌توان کرد و امیدوارم بتوانیم زودتر تیم را با تفکرات تارتار تطبیق بدهیم و در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

*شنبه با تیم شهرخودرو بازی داریم که از حالا باید به فکر آن مسابقه باشیم تا بتوانیم امتیاز‌های از دست رفته در این بازی را در دیدار هفته آینده جبران کنیم.

*درباره آقای ویسی تصمیم گیرنده مدیر باشگاه است و من نمی‌توانم پاسخ دهم. درباره تعویض‌ها نیز ما کاری را انجام دادیم که افکارمان بود و در تمرینات دیدیم. دو تعویض هم به علت مصدومیت بود و به خاطر بد بازی کردن بازیکنان نبود. به هر حال وقتی تعویضی می‌شود، یعنی نظر مربی را جلب نکرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *