اتصال ۴ استان دیگر به خط ریلی تا سال آینده
وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهرهبرداری از ۱۲ کیلومتر از باند دوم محور بادرود کاشان گفت: تا سال آینده ۴ استان دیگر شامل چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان شمالی، کردستان نیز به خطوط ریلی متصل میشوند.
خبرگزاری میزان -
- بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علیرضا قاریقرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه مراسم بهرهبرداری از باند دوم محور بادرود کاشان،گفت: دو باند شدن جاده حادثهخیز بادرود- کاشان یکی از از اولویتهای این اداره کل بوده است؛ که اقدامات انجام شده جهت ۱۲ کیلومتر این محور با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال شامل احداث ۴۳ پل، ۶۰هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و انجام آسفالت بوده است.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این پروژه بیان داشت: افتتاح مسیر ترانزیتی کاشان به بادرود و اردستان یکی از مطالبات برحق مردمی بود که امروز به لطف خدا توفیق افتتاح ۱۲ کیلومتر از آن را داریم.
وزیر راه و شهرسازی عظمت توسعه شبکه ریلی کشور در دولت یازدهم و دوازدهم را غیر قابل قیاس با دورههای قبلی بیان کرد و گفت: توسعه راه آهن (شبکه ریلی کشور) با اهتمام ویژهای دنبال شده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و الزاماتی که وجود داشت راه آهن توسعه خیلی قدرتمندی پیدا کرده است به نحوی که طول خطوط ریلی با وجود شرایط بودجهای و تحریمی که بر کشور حاکم بوده است توانست حدود ۵۰ درصد افزایش یابد.
وی افزود: نکته مهم دیگری که در خصوص راهآهن وجود دارد این است که ۵ استان از طریق شبکه ریلی متصل شدند و انشالله تا سال آینده ۴ استان دیگر شامل چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان شمالی، کردستان نیز به خطوط ریلی متصل میشوند؛ که دو هفته گذشته ریلگذاری از همدان به سنندج آغاز شده و کریدور مهم ریلی استراتژیک شرق کشور که از چابهار به زاهدان بوده نیز در دست اجرا است.
محمد اسلامی در خصوص تجهیز و نوسازی راهداخانهها اظهار کرد: راهداران ما در این سالها بصورت خستگیناپذیر همواره در صحنه بودند و ما توانستیم دو مبحث تجهیز و نوسازی راهدارخانهها و تجهیز و نوسازی ماشینآلات راهداری را با وجود محدودیت منابع انجام دهیم.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این پروژه بیان داشت: افتتاح مسیر ترانزیتی کاشان به بادرود و اردستان یکی از مطالبات برحق مردمی بود که امروز به لطف خدا توفیق افتتاح ۱۲ کیلومتر از آن را داریم.
وزیر راه و شهرسازی عظمت توسعه شبکه ریلی کشور در دولت یازدهم و دوازدهم را غیر قابل قیاس با دورههای قبلی بیان کرد و گفت: توسعه راه آهن (شبکه ریلی کشور) با اهتمام ویژهای دنبال شده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و الزاماتی که وجود داشت راه آهن توسعه خیلی قدرتمندی پیدا کرده است به نحوی که طول خطوط ریلی با وجود شرایط بودجهای و تحریمی که بر کشور حاکم بوده است توانست حدود ۵۰ درصد افزایش یابد.
وی افزود: نکته مهم دیگری که در خصوص راهآهن وجود دارد این است که ۵ استان از طریق شبکه ریلی متصل شدند و انشالله تا سال آینده ۴ استان دیگر شامل چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان شمالی، کردستان نیز به خطوط ریلی متصل میشوند؛ که دو هفته گذشته ریلگذاری از همدان به سنندج آغاز شده و کریدور مهم ریلی استراتژیک شرق کشور که از چابهار به زاهدان بوده نیز در دست اجرا است.
محمد اسلامی در خصوص تجهیز و نوسازی راهداخانهها اظهار کرد: راهداران ما در این سالها بصورت خستگیناپذیر همواره در صحنه بودند و ما توانستیم دو مبحث تجهیز و نوسازی راهدارخانهها و تجهیز و نوسازی ماشینآلات راهداری را با وجود محدودیت منابع انجام دهیم.
گفتنی است وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خویش از جاده ابوزیدآباد-کاشان، پروژه ۴۳ کیلومتری کنارگذر آران و بیدگل و پروژه ۳۹۰ واحدی رزلند این شهرستان بازدید کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *