تمام خدمات برق تا پایان آذر غیرحضوری میشود
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: تعداد خدمات ارائه شده از سوی شرکتهای توزیع برق حدود ۴۰ مورد است و با برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان آذر ماه تمام این خدمات به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.
خبرگزاری میزان -
معاون هماهنگی توزیع توانیر تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از این خدمات به شکل غیر حضوری و از طریق نرم افزارهایی مانند تهران من به مشترکان ارائه میشود.
رخشانی مهر تصریح کرد: به دلایلی مختلف از قبیل بیماری کرونا و مسائل محیط زیستی به دنبال ارائه خدمات غیرحضوری برق به مشترکان بودیم که طی آن از طریق سامانه برق ایران و اپلیکشن برق است که برای ۳۶ میلیون مشترک برق لینک دانلود این اپلیکیشن ارسال شده است.
معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد: درگاه ۱۵۲۱ در برخی از استانها فعال شده و درگاه ۱۲۱ نیز در عمده استانها آماده خدمات رسانی است.
وی افزود: سامانه برق ایران با پوشش سراسری و پرتال شرکتهای توزیع در تمام استان آماده ارائه این خدمات به مشترکان است.
رخشانی مهر ادامه داد:در پایان آذر ماه به دنبال ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به صورت یکجا ارائه دهند.
معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد: در بحث خدمات غیر حضوری آمار در استانهای کشور متفاوت است، در تهران میزان خدمات غیر حضوری به ۹۰ درصد رسیده است همانطور که ذکر شد در پایان آذر تمام این خدمات به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت و ISP روستایی تا پایان آذر آماده ارائه خدمات قرار خواهند گرفت.
رخشانی مهر ادامه داد:سامانه ۱۲۱ و ۱۵۲۱ نیز آماده خدمات رسانی به مشترکانی است که برای دسترسی یه شبکه با مشکل مواجه هستند و دفاتر پیشخوان دولت نیز آمادگی ارائه خدمات دارند.
- غلامعلی رخشانی مهر در گفتوگو با شبکه خبر با اشاره به خدمات غیرحضوری شرکت برق اظهار کرد: تعداد خدمات ارائه شده از سوی شرکتهای توزیع برق حدود ۴۰ مورد است و با برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان آذر ماه تمام این خدمات به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.
معاون هماهنگی توزیع توانیر تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از این خدمات به شکل غیر حضوری و از طریق نرم افزارهایی مانند تهران من به مشترکان ارائه میشود.
وی افزود: ارائه خدمات غیرحضوری از مرحله آزمایشی عبور کرده و بسیاری از خدمات در بستر ۱۵۲۱ و سامانه برق ایران ارائه میشودو در تهران بزرگ خدمات به صورت حضوری ارائه نمیشود.
رخشانی مهر تصریح کرد: به دلایلی مختلف از قبیل بیماری کرونا و مسائل محیط زیستی به دنبال ارائه خدمات غیرحضوری برق به مشترکان بودیم که طی آن از طریق سامانه برق ایران و اپلیکشن برق است که برای ۳۶ میلیون مشترک برق لینک دانلود این اپلیکیشن ارسال شده است.
معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد: درگاه ۱۵۲۱ در برخی از استانها فعال شده و درگاه ۱۲۱ نیز در عمده استانها آماده خدمات رسانی است.
وی افزود: سامانه برق ایران با پوشش سراسری و پرتال شرکتهای توزیع در تمام استان آماده ارائه این خدمات به مشترکان است.
رخشانی مهر ادامه داد:در پایان آذر ماه به دنبال ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به صورت یکجا ارائه دهند.
معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد: در بحث خدمات غیر حضوری آمار در استانهای کشور متفاوت است، در تهران میزان خدمات غیر حضوری به ۹۰ درصد رسیده است همانطور که ذکر شد در پایان آذر تمام این خدمات به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت و ISP روستایی تا پایان آذر آماده ارائه خدمات قرار خواهند گرفت.
رخشانی مهر ادامه داد:سامانه ۱۲۱ و ۱۵۲۱ نیز آماده خدمات رسانی به مشترکانی است که برای دسترسی یه شبکه با مشکل مواجه هستند و دفاتر پیشخوان دولت نیز آمادگی ارائه خدمات دارند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *