کرونا و افزایش ساعت کاری پرستاران ۱۱۵
سرپرست اداره ارتباطات اورژانس تهران به معرفی واحد ۱۱۵ که یکی از بخشهای اداره ارتباطات اورژانس تهران است، پرداخت و در این خصوص در گفتوگو با میزان گفت: اینجا واحد ۱۱۵ اداره ارتباطات اورژانس تهران و همان مکانی است که تماس با شماره ۱۱۵ برقرار میگردد و همشهریان با شماره گیری یک،یک، پنج به این مرکز متصل میشوند و همکاران پرستار ما مشاورههای لازم را به بیماران و مددجویان ارائه میدهند.
یکی از پرستاران واحد ۱۱۵ اداره اورژانس تهران که پاسخگوی تماسهای مردم به این سامانه است، با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا میزان تماسها افزایش یافتهاست، در خصوص وضعیت شیفتهای کاری پرستاران این مرکز اظهار کرد: شیفتهای کاری ما ۱۲ ساعته است اما با توجه به بالارفتن تماسها تعدادی از پرستاران شیفتهای بیشتری حتی تا ۲۴ ساعت هم مشغول به کار هستند.
این پرستار از مردم درخواست کرد در صورت لزوم و در صورتی علائم بیماری را داشتند با ۱۱۵ تماس بگیرند و مزاحم اورژانس نشوند.
صحبتهای کامل سرپرست اداره ارتباطات اورژانس تهران و همچنین این پرستار را به طور کامل در ویدئو زیر ببینید.