۹۱ درصد خدمات سازمان پزشکی قانونی مربوط به معاینات است
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به گستردگی خدمات سازمان در بخشهای تخصصی و فنی گفت: ۹۱ درصد خدمات سازمان به بخش معاینات بالینی مربوط میشود و عمده خروجیهای سازمان از معاونت پزشکی و آزمایشگاهی است.
خبرگزاری میزان -
- عباس مسجدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و سرپرست اداره کل معاینات بالینی سازمان که صبح امروز یکشنبه ۲۷ مهر ماه و در جلسه شورای مدیران سازمان برگزار شد، افزود: هرچه مجموعه معاینات، علمیتر و دقیقتر کار کند کار مردم تسهیل میشود و مردم از این سرعت و دقت منتفع میشوند بنابراین از مجموعه معاینات بالینی انتظار میرود که با همکاری تمامی استانها برای دسترسی هرچه بهتر و راحتتر مردم به خدمات مورد نیازشان تلاش کنند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه مجموعه بازرسی و رسیدگی به شکایات محل رجوع مردم و مأمن آن هاست، گفت: درصورتی که که مراجعین گله مندی و نارضایتی از دریافت خدمات داشته باشند، اولین محل مراجعه آنان مجموعه بازرسی خواهد بود بنابراین مردم باید در این بخش محترم شمرده شوند و درخواست آنان به بهترین شکل ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: پزشکی قانونی سازمانی تخصصی و علمی است که دو وجه اجرایی و محتوایی دارد، اما خروجی آن، برگه کارشناسی و اظهار نظری است که در پرونده فرد قرار میگیرد؛ در این میان نقش مجموعه بازسی و ارزیابی عملکرد بسیار مهم است چرا که فعالیت خوب و مناسب آن میتواند هرگونه ایراد و اشکالات موجود در پاسخدهی به ارباب رجوع را برطرف کند.
مسجدی با بیان اینکه مجموعه بازرسی، چشم و امین سازمان است خاطرنشان کرد: اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با اقدامات مناسب خود میتواند سازمان را در یک فضای شیشهای دقیق قرار دهد تا مردم نظاره گر خدمات سازمان باشند و همین موضوع ارتقای هرچه بیشتر سازمان را به همراه خواهد داشت.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه با قدردانی از تلاشهای محمدعاشوری مدیرکل سابق ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان، برای کارگر بیده مدیرکل جدید که پیش از این تصدی اداره کل معاینات بالینی سازمان را برعهده داشت، آرزوی موفقیت کرد.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت معاینات بالینی در سازمان و تشخیص و اظهار نظرهای تخصصی پزشکان بخشهای معاینات، با تقدیر از تلاشهای دکتر کارگر بیده مدیرکل سابق معاینات بالینی، برای دکتر فرزانه مهدیزاده سرپرست جدید اداره کل امور معاینات بالینی سازمان آرزوی موفقیت کرد. دکتر مهدیزاده پیش از این معاون این اداره کل بود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه مجموعه بازرسی و رسیدگی به شکایات محل رجوع مردم و مأمن آن هاست، گفت: درصورتی که که مراجعین گله مندی و نارضایتی از دریافت خدمات داشته باشند، اولین محل مراجعه آنان مجموعه بازرسی خواهد بود بنابراین مردم باید در این بخش محترم شمرده شوند و درخواست آنان به بهترین شکل ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: پزشکی قانونی سازمانی تخصصی و علمی است که دو وجه اجرایی و محتوایی دارد، اما خروجی آن، برگه کارشناسی و اظهار نظری است که در پرونده فرد قرار میگیرد؛ در این میان نقش مجموعه بازسی و ارزیابی عملکرد بسیار مهم است چرا که فعالیت خوب و مناسب آن میتواند هرگونه ایراد و اشکالات موجود در پاسخدهی به ارباب رجوع را برطرف کند.
مسجدی با بیان اینکه مجموعه بازرسی، چشم و امین سازمان است خاطرنشان کرد: اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با اقدامات مناسب خود میتواند سازمان را در یک فضای شیشهای دقیق قرار دهد تا مردم نظاره گر خدمات سازمان باشند و همین موضوع ارتقای هرچه بیشتر سازمان را به همراه خواهد داشت.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه با قدردانی از تلاشهای محمدعاشوری مدیرکل سابق ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان، برای کارگر بیده مدیرکل جدید که پیش از این تصدی اداره کل معاینات بالینی سازمان را برعهده داشت، آرزوی موفقیت کرد.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت معاینات بالینی در سازمان و تشخیص و اظهار نظرهای تخصصی پزشکان بخشهای معاینات، با تقدیر از تلاشهای دکتر کارگر بیده مدیرکل سابق معاینات بالینی، برای دکتر فرزانه مهدیزاده سرپرست جدید اداره کل امور معاینات بالینی سازمان آرزوی موفقیت کرد. دکتر مهدیزاده پیش از این معاون این اداره کل بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *