پیشنهادات زیادی برای حضور در برندهای تبلیغاتی دارم
خبرگزاری میزان: بازیگر سینما گفت: پیشنهادات زیادی برای حضور در برندهای تبلیغاتی داشتم اما من اعلام کردم که اعتقادی به تبلیغ چهره ها برای برندهای تجاری ندارم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار سینما ، عصر روز گذشته مراسم معرفی و عقد قرارداد بین موسسه شهر فرش و شهاب حسینی به عنوان مدیر فرهنگی هنری شهر فرش بسته شد.
در این مراسم هنرمندانی چون علی معلم، پوران درخشنده، هنگامه قاضیانی، هوشنگ گلمکانی، تینا پاکروان و علی قربانی حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم موسوی مدیریت شهر فرش گفت: جا دارد روز خبرنگار را به آنها تبریک بگویم و امیدوارم این پیوند خجسته بین تجارت و فرهنگ به خوبی شکل گیرد و ادامه داشته باشد.
وی افزود: شهر فرش در سال 92 توسط بخش خصوصی راهاندازی شد و با استعانت از خداوند و کمک و یاری مسئولان و تجربه خودمان در زمینه فرش طی سالهای متمادی موفق شدیم این موسسه را (کیلومتر 15) در اذهان ماندگار کنیم.
وی افزود: از ابتدای کار شناخت، ارائه و برنده شدن در میان برندهای دیگر قصد اصلی ما بود که با تلاش دکتر اللهوردی نیک مبدع مهندسی برند در ایران را برای همکاری در این زمینه به دست آوردیم که با کمک وی و برنامهریزیهای انجام شده تمام فعالیتهای شهر فرش به بهترین شکل در تمام زمینهها انجام شد و با تبلیغات گسترده توانستیم به اهداف خود برسیم.
وی در خصوص همکاری با شهاب حسینی گفت: دغدغه حسینی فقط بازیگری نیست بلکه برای توسعه کار فرهنگی رسالتهایی نیز دارد که ذهنیت ما با عملکرد ذهنیت و شخصیت هنری اجتماعی او مطابقت داشت به این خاطر همکاری ما شکل گرفت یعنی شهر فرش حامی فرهنگ و هنر و شهاب حسینی مدیر فرهنگی هنری شهر فرش.
وی ادامه داد: قبلا از این دسته اتفاقات در میان جامعه صنفی رخ داده که با عملکرد نامناسب چهره فرهنگ را خدشهدار کردند اما به طور قطع ما این اشتباه را تکرار نمیکنیم و با حضور شهاب حسینی و ذهنیات مثبتی که ما داریم به نحو احسنت پیش خواهیم رفت.
در ادامه اللهوردی مشاور ارشد برند شهر فرش عنوان کرد: بحث مسئولیت اجتماعی سیاسی برای برندها یک مقوله اجتنابناپذیر است که در جهان سالهاست به آن پرداخته شده است اما در ایران چند سالی است که این کار رواج پیدا کرده یعنی مقولههای فرهنگی هنری یک ادای دین به اجتماع محسوب میشود.
وی افزود: اولین کار هوشمندانه ما در شهر فرش همکاری با شهاب حسینی که بتوان در کنار هم به فرهنگ و هنر این مرز و بوم کمک فراوانی کنیم.
اللهوردی ادامه داد: برنامه کلی ما ادای دین به فرهنگ جامعه، سرمایهگذاری استراتژیک و انتخاب شهاب حسینی با دغدغههای مثبتی که در زمینه فرهنگی دارد، بود که امیدواریم به افقهای بسیار زیبا و روشن که مدنظر دست پیدا کنیم.
در ادامه شهاب حسینی گفت: تبلیغات برندهای تجاری با چهره های اصلی هنر سینما همیشه وجود داشته اما من به شخصه اعتقادی به استفاده ابزاری از عکس بازیگر به عنوان تبلیغات کالا یا برند خاص نداشتم . به نظرم باید از افراد خوش چهره برای تبلیغات کالا استفاده کنند،
اختصاص بودجه تبلیغات شهری به ساخت فیلم های کم هزینه
حسینی عنوان کرد: در تمام این مدت پیشنهادات زیادی شده بود ، شهر فرش هم به من برای حضور در این برند پیشنهاد داد اما من اعلام کردم که اعتقادی به تبلیغ چهره ها برای برندهای تجاری ندارم اما در این پیشنهاد سعی کردیم وجه دیگری و جنبه های دیگر را ببینیم که با مذاکره با آقای دکتر اله وردی ، موسوی و محمد قنبری مدیر برنامه هایم به این نتیجه رسیدیم که از این موقعیت به جای استفاده شخصی ، استفاده جمعی داشته باشیم و با ساخت فیلم هایی با بودجه کم از تبلیغات سطحی و کم عمق فاصله گرفته و به تبلیغات عمیق برسیم. با حرکت خوب و متعالی شهر فرش مدیر فرهنگی و هنری برای این شرکت مشخص کردند تا بتوانیم سود فردی را به سود جمعی باکمک دوستان بدل کنیم که با ساخت فیلم و ارایه درست تبلیغات در آثار سینمایی می توان شاهد آثار ماندگارتر و ماناتری به جای تبلیغات شهری باشیم.
این بازیگر تاکید کرد: من به دوستانم خرده نمی گیرم. پیشنهادهای مالی تبلیغات این قدر خوب است که عنان اختیار از دست می رود . اما می توان به تعالی کشور و جامعه مد نظر داشته باشیم و این بودجه ها بهینه تر و در خدمت ساخت فیلم موثر و خوب سینمایی و یا سریال در شبکه نمایش خانگی قرار گیرد. حتی می توان در حوزه ادبیات نمایشی،کنسرت های موسیقی و... هزینه شود و نام برند هم پیشانی حرکت هنری می درخشد و به یک تبلیغ عمیق و ریشه دار خواهد بود که تاثیر خوبی هم بر مخاطب خواهد گذاشت زیرا مخاطب به جای دیدن تبلیغات کم عمق شهری با یک اثر تاثیرگذار روبرو می شود و برند جزیی از فرهنگ جامعه می شود.
حسینی خاطرنشان کرد: سرمایهگذاران خصوصی که در حوزه سینما سرمایه گذاری می کنند کمتر پیش می آید دومین یا سومین بار سرمایه خود را در یک اثر سینمایی هزینه می کنند زیرا با صداقت و حسن نیت در برخی کارها مواجه نشدند. همیشه یک حرکت اشتباه به کل جامعه تعمیم داده می شود. در این کار اصل بر صداقت و راستی است امیدواریم با انتخاب درست بتوانیم حرکتی تصاعدی را رقم بزنیم و برندهای بیشتری بودجه تبلیغات را به تولید آثار خوب نمایشی، سینمایی، هنرهای تجسمی، چاپ و نشر کتاب و هر آنچه که می تواند به بهتر اندیشیدن کمک کند، اختصاص دهند.
گفتنی است؛ در حین برگزاری مراسم برنامههای موسیقی نیز اجرا شد و توافق و قرارداد بین شهر فرش و شهاب حسینی به عنوان مدیر فرهنگی و هنری این موسسه بسته شد.
انتهای پیام/
در این مراسم هنرمندانی چون علی معلم، پوران درخشنده، هنگامه قاضیانی، هوشنگ گلمکانی، تینا پاکروان و علی قربانی حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم موسوی مدیریت شهر فرش گفت: جا دارد روز خبرنگار را به آنها تبریک بگویم و امیدوارم این پیوند خجسته بین تجارت و فرهنگ به خوبی شکل گیرد و ادامه داشته باشد.
وی افزود: شهر فرش در سال 92 توسط بخش خصوصی راهاندازی شد و با استعانت از خداوند و کمک و یاری مسئولان و تجربه خودمان در زمینه فرش طی سالهای متمادی موفق شدیم این موسسه را (کیلومتر 15) در اذهان ماندگار کنیم.
وی افزود: از ابتدای کار شناخت، ارائه و برنده شدن در میان برندهای دیگر قصد اصلی ما بود که با تلاش دکتر اللهوردی نیک مبدع مهندسی برند در ایران را برای همکاری در این زمینه به دست آوردیم که با کمک وی و برنامهریزیهای انجام شده تمام فعالیتهای شهر فرش به بهترین شکل در تمام زمینهها انجام شد و با تبلیغات گسترده توانستیم به اهداف خود برسیم.
وی در خصوص همکاری با شهاب حسینی گفت: دغدغه حسینی فقط بازیگری نیست بلکه برای توسعه کار فرهنگی رسالتهایی نیز دارد که ذهنیت ما با عملکرد ذهنیت و شخصیت هنری اجتماعی او مطابقت داشت به این خاطر همکاری ما شکل گرفت یعنی شهر فرش حامی فرهنگ و هنر و شهاب حسینی مدیر فرهنگی هنری شهر فرش.
وی ادامه داد: قبلا از این دسته اتفاقات در میان جامعه صنفی رخ داده که با عملکرد نامناسب چهره فرهنگ را خدشهدار کردند اما به طور قطع ما این اشتباه را تکرار نمیکنیم و با حضور شهاب حسینی و ذهنیات مثبتی که ما داریم به نحو احسنت پیش خواهیم رفت.
در ادامه اللهوردی مشاور ارشد برند شهر فرش عنوان کرد: بحث مسئولیت اجتماعی سیاسی برای برندها یک مقوله اجتنابناپذیر است که در جهان سالهاست به آن پرداخته شده است اما در ایران چند سالی است که این کار رواج پیدا کرده یعنی مقولههای فرهنگی هنری یک ادای دین به اجتماع محسوب میشود.
وی افزود: اولین کار هوشمندانه ما در شهر فرش همکاری با شهاب حسینی که بتوان در کنار هم به فرهنگ و هنر این مرز و بوم کمک فراوانی کنیم.
اللهوردی ادامه داد: برنامه کلی ما ادای دین به فرهنگ جامعه، سرمایهگذاری استراتژیک و انتخاب شهاب حسینی با دغدغههای مثبتی که در زمینه فرهنگی دارد، بود که امیدواریم به افقهای بسیار زیبا و روشن که مدنظر دست پیدا کنیم.
در ادامه شهاب حسینی گفت: تبلیغات برندهای تجاری با چهره های اصلی هنر سینما همیشه وجود داشته اما من به شخصه اعتقادی به استفاده ابزاری از عکس بازیگر به عنوان تبلیغات کالا یا برند خاص نداشتم . به نظرم باید از افراد خوش چهره برای تبلیغات کالا استفاده کنند،
اختصاص بودجه تبلیغات شهری به ساخت فیلم های کم هزینه
حسینی عنوان کرد: در تمام این مدت پیشنهادات زیادی شده بود ، شهر فرش هم به من برای حضور در این برند پیشنهاد داد اما من اعلام کردم که اعتقادی به تبلیغ چهره ها برای برندهای تجاری ندارم اما در این پیشنهاد سعی کردیم وجه دیگری و جنبه های دیگر را ببینیم که با مذاکره با آقای دکتر اله وردی ، موسوی و محمد قنبری مدیر برنامه هایم به این نتیجه رسیدیم که از این موقعیت به جای استفاده شخصی ، استفاده جمعی داشته باشیم و با ساخت فیلم هایی با بودجه کم از تبلیغات سطحی و کم عمق فاصله گرفته و به تبلیغات عمیق برسیم. با حرکت خوب و متعالی شهر فرش مدیر فرهنگی و هنری برای این شرکت مشخص کردند تا بتوانیم سود فردی را به سود جمعی باکمک دوستان بدل کنیم که با ساخت فیلم و ارایه درست تبلیغات در آثار سینمایی می توان شاهد آثار ماندگارتر و ماناتری به جای تبلیغات شهری باشیم.
این بازیگر تاکید کرد: من به دوستانم خرده نمی گیرم. پیشنهادهای مالی تبلیغات این قدر خوب است که عنان اختیار از دست می رود . اما می توان به تعالی کشور و جامعه مد نظر داشته باشیم و این بودجه ها بهینه تر و در خدمت ساخت فیلم موثر و خوب سینمایی و یا سریال در شبکه نمایش خانگی قرار گیرد. حتی می توان در حوزه ادبیات نمایشی،کنسرت های موسیقی و... هزینه شود و نام برند هم پیشانی حرکت هنری می درخشد و به یک تبلیغ عمیق و ریشه دار خواهد بود که تاثیر خوبی هم بر مخاطب خواهد گذاشت زیرا مخاطب به جای دیدن تبلیغات کم عمق شهری با یک اثر تاثیرگذار روبرو می شود و برند جزیی از فرهنگ جامعه می شود.
حسینی خاطرنشان کرد: سرمایهگذاران خصوصی که در حوزه سینما سرمایه گذاری می کنند کمتر پیش می آید دومین یا سومین بار سرمایه خود را در یک اثر سینمایی هزینه می کنند زیرا با صداقت و حسن نیت در برخی کارها مواجه نشدند. همیشه یک حرکت اشتباه به کل جامعه تعمیم داده می شود. در این کار اصل بر صداقت و راستی است امیدواریم با انتخاب درست بتوانیم حرکتی تصاعدی را رقم بزنیم و برندهای بیشتری بودجه تبلیغات را به تولید آثار خوب نمایشی، سینمایی، هنرهای تجسمی، چاپ و نشر کتاب و هر آنچه که می تواند به بهتر اندیشیدن کمک کند، اختصاص دهند.
گفتنی است؛ در حین برگزاری مراسم برنامههای موسیقی نیز اجرا شد و توافق و قرارداد بین شهر فرش و شهاب حسینی به عنوان مدیر فرهنگی و هنری این موسسه بسته شد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *