بیانه سازمان تعزیرات حکومتی برای روز خبرنگار

22:20 - 17 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۵۴۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سازمان تعزیرات حکومتی با صدور بیانیه ای روز خبرنگار را به خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه‌های کشور تبریک گفت.
به گزارش  پروه حقوقی و قضایی میزان متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
« در تقویم ایران اسلامی، روز هفدهم مرداد ماه  به نام جهادگرانی مزین شده‌ است که با قلم و بیان خویش در کشف و بازگویی حقایق، به پیش قراولان و پرچمداران مسیر روشن آگاهی و اطلاع‌رسانی جامعه تبدیل شده‌اند، خبرنگارانی که با تلاش خالصانه خویش، صادقانه در راه آگاهی بخشی جامعه گام برمی‌دارند.

بی شک هدایت جامعه به مسیر سعادت، توسعه، تعالی و کمال و گام برداشتن در مسیر مردم سالاری دینی نیازمند شهروندانی آگاه و مسوولانی دلسوز است و لازمه تقویت این دو نیز صاحبان قلم و زبانی هستند که در جبهه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی، شبانه روز در راه هدف خویش از هیچ تلاشی فروگزار نمی کنند.

برای خبرنگاران و دست اندرکاران عرصه رسانه، هر رخدادی خبر است و هر خبر فرصتی گرانبها برای آگاهی بخشی به آحاد ملت. خبرنگاران، یاری‌رسان مسوولانی هستند که تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اولویت و هدفشان است و از این رو است که نقش چشمان تیزبین اهالی رسانه، می‌تواند در نیل به مقاصد توسعه و پیشرفت، عنصری بسیار موثر باشد.

هفدهم مرداد، روز خبرنگار را با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار «محمود صارمی» و تمام خبرنگاران شهید که در به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی کوشیدند، به اصحاب رسانه  تبریک می‌گوییم.

امید است که جامعه رسانه‌ای نیز با همدلی هر چه بیشتر بتواند به شکوفایی استعدادهای کشور کمک کند و در این مسیر، همراهی و حمایت همه ایرانیان و البته سازمان تعزیرات حکومتی نیز بدرقه راه آنان خواهد بود؛ ان ‌شاء الله.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *