ترامپ: بایدن می‌خواهد فرصت‌های شغلی آمریکا را به چینی‌ها بدهد

22:59 - 17 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۹۲۵
رییس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری که داشت، گفت: بایدن می‌خواهد کشور ما را تسلیم ویروس کند و فرصت‌های شغلی را به چینی‌ها بدهد.

دونالد ترامپ، روز دوشنبه در کنفرانس خبری که در کاخ سفید داشت، ضمن بیان صحبت‌های ادعا آمیزی در خصوص ارائه واکسن ویروس کرونا در ماه اکتبر، گفت: اظهارات سیاسی می‌شنویم که مردم را درباره واکسن کرونا نگران می‌کند. واکسن کرونا امن خواهد بود و مردم آمریکا به زودی درباره واکسن کووید-۱۹ شگفت زده خواهند شد.

رییس جمهور آمریکا در این کنفرانس خبری با وجود این که بحران شیوع ویروس کرونا موجب بیکاری بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی شده، مدعی شد که طی ۱۰ ماه نخست سال ۲۰۲۱ ده میلیون شغل ایجاد خواهد کرد.

رییس جمهور آمریکا همچنین در ادامه کنفرانس خبری خود با اتهام زنی علیه جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفت: بایدن مصمم است که بخش انرژی آمریکا را نابود کند و بایدن و دموکرات‌های رادیکال موجب ویرانی اقتصاد آمریکا خواهند شد. طرح بایدن برای مقابله با ویروس کرونا تعطیلی دوباره اقتصاد بوده است که این به معنای از دست رفتن میلیون‌ها شغل و افزایش خودکشی و پناه بردن به مواد مخدر خواهد بود.

ترامپ در ادامه صحبت‌های ادعا آمیز خود گفت که بایدن می‌خواهد کشور ما را تسلیم ویروس کند و فرصت‌های شغلی را به چینی‌ها بدهد.

وی اضافه کرد: چین از ثروت ما برای ساخت زرادخانه تسلیحاتی خود استفاده می‌کند و بایدن یک پیاده نظام در دستان چین بوده و آن‌ها آرزوی رسیدن وی به قدرت را دارند.

ترامپ همچنین در این کنفرانس خبری ضمن این که بایدن را  «احمق» خواند، گفت: چین طی سال‌های گذشته برای ما ویروس ارسال کرده و نمی‌دانم چرا این کار را انجام می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *