کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوارشمالی کشور

10:43 - 31 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۸۵۲
یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده دمای هوا در نوارشمالی کشور ۵ تا ۱۰ درجه کاهش پیدا می‌کند.

کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نوارشمالی کشورامین حسین نقشینه در گفت‌وگو با میزان در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان طی ۵ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از روز یکشنبه تا سه شنبه بارش باران در جنوب سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود، ادامه داد: فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و مناطقی از آذربایجان‌های غربی و شرقی بارش باران همراه با گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌می دهد.

این کارشناس سازمان هوا شناسی با بیان اینکه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش در این مناطق از شدت بیشتری برخوردار است، اظهار کرد: از فردا تا اواسط هفته آینده دمای هوا در نوارشمالی کشور ۵ تا ۱۰ درجه کاهش پیدا می‌کند.

نقشینه با اشاره به اینکه از فردا تا صبح سه شنبه دریای خزر مواج است، افزود: نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس هم طی امروز و فردا مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی پایتخت بیان کرد: تهران طی ۵ روز آینده تهران آسمانی صاف دارد و بیشینه دمای آن امروز و فردا ۳۸ درجه است و یکشنبه ۳۵ و دوشنبه به ۳۳ درجه سانتی گراد می‌رسد و با روند کاهشی رو به رو است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *