سامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد
سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران در راستای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم راه اندازی شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، پیرو تاکیدات رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بسترهای الکترونیکی، سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است.
عبدالحسین رامشی با اعلام این خبر گفت: به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس منحوس کرونا، مراجعه کنندگان واحدهای اجرا میتوانند با ورود به بخش اطلاعیههای وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران به آدرس «th.ssaa.ir»، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را اخذ کنند.
عبدالحسین رامشی با اعلام این خبر گفت: به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس منحوس کرونا، مراجعه کنندگان واحدهای اجرا میتوانند با ورود به بخش اطلاعیههای وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران به آدرس «th.ssaa.ir»، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را اخذ کنند.
بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
باسلام چطور میتوان تاریخ نوبتی که به اشتباه وارد کردیم را درست کنیم من دیگر نمیتوانم وارد سامانه شوم
درود بر شما الان چند ماهی هست که سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد راه اندازی شده و واقعاً مفید بوده و خدارو شکر دیگه شاهد ازدحام جمعیت در واحدهای اجرای اسناد خصوصاً بخش وصول مهریه نیستیم. با این تجربه عالی پیشنهاد میکنم سامانههای مشابهی رو هم برای اداره ثبت شرکت ها و همچنین مرکز مالکیت معنوی (مربوط به متقاضیان ثبت طرح صنعتی، ثبت برند تجاری و ثبت اختراع) که هردوی این ادارات از زیر مجموعه های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هستند راه اندازی بشه
خیلی سیستم نوبت دهی خوبه کلی تو وقت ارباب رجوع صرفه جویی میشه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *