عدم مماشات با تردد موتورسیکلت‌های سنگین

15:13 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۴۴۵
رییس پلیس راهور گفت: پلیس برای برخورد با تردد غیرمجاز موتورسیکلت‌های سنگین در تهران، هیچگونه مماشاتی ندارد.


عدم مماشات با تردد موتورسیکلت‌های سنگین - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدحسین حمیدی" با اشاره به برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با تخلفات راکبان موتورسیکلت‌های سنگین و تردد غیرمجاز آن‌ها در تهران، اظهار داشت: اینکه موتورسیکلت‌های سنگین وجود دارند و تردد می‌کنند کاملاً مشخص است، اما توقیف و سپس آزاد می‌شوند، خیر.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: اگر موتورسیکلت سنگین برابر ضوابط قانونی وارد کشور نشده باشد و غیرمجاز تردد کنند به عنوان قاچاق کالا محسوب، پرونده برای آن تشکیل شده و سیر قضائی را طی می‌کند، همچنین این موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق مصادره شده و مراجع قضائی برای آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از راکبان موتورسیکلت‌های سنگین نیز مجوز نگهداری آن‌ها را دارند، اما مجاز به تردد نیستند که شرایط برای آن‌ها کمی متفاوت‌تر بوده و عمده تردد‌های موتورسیکلت‌های سنگین در تهران، مربوط به این دسته از موتورسیکلت‌ها است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: البته در مورد دوم نیز پلیس برخورد قانونی خود را با این موتورسیکلت‌های سنگین انجام می‌دهد، در صورت رؤیت توسط پلیس، با آن‌ها برخورد لازم صورت می‌گیرد و در این رابطه نیز هیچگونه مماشاتی نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *