ویسی: برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور می‌رویم

19:20 - 09 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۲۳۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برای نباختن و کسب امتیاز مقابل تراکتور قرار می‌گیریم و امیدوارم با دست پر تبریز را ترک کنیم.

- تیم‌های فوتبال تراکتور و پیکان در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

نشست خبری این دیدار عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد و در حالی که هماهنگی‌های لازم با مسئولان تیم پیکان صورت گرفته بود، عبدالله ویسی، سرمربی پیکان که به دلیل تأخیر در زمان پرواز و برنامه تمرینی تیمش در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور حضور پیدا نکرد، با ارسال ویدئو نظراتش را در خصوص دیدار فردا اعلام کرد که گزیده آن رادر زیر می‌خوانید:

*خوشحالیم که دوباره به تبریز آمدیم. تبریز شهری است که واقعاً لیاقت داشتن دو تیم در لیگ برتر و حضور نماینده در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در چهار راه‌های این شهر کودک کار نمی‌بینیم و از این بابت خوشحالی ما دوچندان است.

*بازی بسیار سخت و حساسی مقابل تراکتور خواهیم داشت. این تیم برای کسب سهمیه آسیا و ما برای سقوط نکردن به دسته اول می‌جنگیم. امیدوارم روند خوبی که داشتیم و در چهار هفته شکست نخوردیم را در تبریز ادامه بدهیم. برای نباختن و کسب امتیاز بازی می‌کنیم و امیدوارم با دست پر تبریز را ترک کنیم.

* برای بازی فردا محروم نداریم، اما دو، سه بازیکن‌مان مصدوم هستند که امیدوارم به بازی فردا برسند. بازی‌ها رفته‌رفته حساس و حساس‌تر می‌شود، بر همین اساس از کمیته داوران و ناظران مسابقات انتظار داریم که نظارتشان را چه در لیگ برتر و چه لیگ یک بهتر کنند تا خدای نکرده در هفته‌های پایانی شائبه‌ای پیش نیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *