دورخیز والیبالیست‌های نوجوان برای فتح رقابتهای جهانی

15:18 - 12 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۲۰۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: مربي تيم ملي واليبال نوجوانان کشورمان اعلام کرد در مسابقات قهرماني جهان به دنبال کسب مقامي در شان قهرمان قاره‌کهن آسيا هستيم.
به گزارش گروه ورزشی ، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از روز ۲۲ مرداد تا یکم شهریور سال جاری به میزبانی آرژانتین برگزار می شود.

عليرضا طلوع‌کيان مربي تيم ملي واليبال نوجوانان درباره حضور تیم ایران در این رقابتها افزود: توقع از نوجوانان بالاست و تیم ایران نیز تلاش دارد با کسب عنوان مناسب در اين دوره از رقابت‌ها، کارنامه نوجوانان ایران را تکمیل کند.

وي گفت: در مرحله مقدماتي اين دوره از مسابقات قهرماني جهان با رقباي سرسخت و قدرتمندي از جمله لهستان همگروه هستيم که براي رسيدن به هدف اصلي خود بايد آن‌ها را از پيش روي خود برداريم.

مربي تيم ملي واليبال نوجوانان افزود: نوجوانان ايران در ادوار گذشته این رقابت ها يک مدال‌ طلا، 2 نقره و يک برنز ثبت کرده‌اند.اميدوارم امسال نيز موفق به کسب مدال شويم و هموطنان را خوشحال کنيم.

وی تصریح کرد: مسیر دشواری برای کسب مدال در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در پیش رو داریم اما به توانایی بازیکنانمان نیز ایمان داریم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و برای حضور در رقابت ها آماده هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *