کرونا تاثیر جدی بر خدمترسانی میادین میوه و تره بار تهران نداشت
- بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با تاکید بر اینکه گسترش ویروس کرونا تاثیر جدی بر خدمترسانی میادین میوه و تره بار نداشته و حتی خدمات این مراکز را مضاعف کرده است، افزود: اگر چه برای حفظ و تامین سلامتی شهروندان و کارکنان میادین میوه و تره بار، از اسفندماه سال گذشته مجموعه اقداماتی را در چارچوب رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، انجام دادهایم، اما با بهکارگیری همه امکانات و ظرفیت و تمام توان خود تلاش کردهایم تا هیچگونه وقفهای در ارائه خدمات و توسعه کمی بازارهای میوه و تره بار پیش نیاید.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه «تخصیص بهینه منابع» و «افزایش بهرهوری» دو اصل مهم مدیریتی است که جزو اولویتهای این سازمان است، گفت: به منظور تحقق این اهداف، «شفافیت» و «انضباط مالی» در همه سطوح سازمانی با جدیت دنبال میشود.
وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، بزرگترین سرمایه این سازمان است، اظهار کرد: برای حفظ و ارتقاء این سرمایه، نظارتها بر عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش مییابد و با هرگونه تخلف احتمالی بدون اغماض برخورد میشود.
راد با تاکید بر نقش حمایتی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از اقتصاد خانوادهها از یک سو و تولیدکنندگان از سوی دیگر، تصریح کرد: تلاش میکنیم تا با توسعه کمی بازارهای میوه و تره بار و افزایش تنوع خدمات، شهروندان در کوتاهترین زمان و با مناسبترین قیمت ممکن، به بیشترین خدمات مورد نیاز خود در خصوص تامین مایحتاج روزانه دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با استناد به آمار افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و هشدارهای بهداشتی به شهروندان، با نام بردن از «استفاده از ماسک»، «پوشیدن دستکش» و «حفظ فاصله فیزیکی» به عنوان سه اصل خرید از میادین میوه و تره بار، خواستار رعایت این اصول توسط شهروندان شد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در تمام ساعات فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار از ۸ صبح تا یک ظهر و از ۳ عصر تا ۸ شب، محصولات مورد نیاز شهروندان به راحتی تامین میشود، از مراجعهکنندگان درخواست میکنیم ساعتهای خلوتتری را برای حضور در این مراکز انتخاب کنند.