العربیه: اسرائیل از واکنش فلسطینیان به شهادت کودک شیرخواره نگران است

4:35 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۰۲۹
خبرگزاری میزان: شبکه خبری العربیه گزارش داد که مقام های رژیم صهیونیستی از واکنش فلسطینیان به اقدام صهیونیست ها در به شهادت رساندن کودک شیرخواره فلسطینی نگران هستند.
به گزارش سرویس بین الملل ؛ شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد: تنش در اراضی فلسطینی در پی حمله تروریستی شهرک نشینان صهیونیست که منجر به شهادت یک کودک شیرخواره فلسطینی شد ادامه دارد.

این شبکه با اشاره به اینکه وزیر جنگ اسرائیل قول داده است که تندروهای یهودی را مجازات کند و تحت بازداشت اداری قرار دهد یعنی بدون طرح اتهام مشخصی یا تحویل آنها برای محاکمه آنها را بازداشت کند افزود: به نظر می رسد اسرائیل سال ها پس از آن که در برابر تجاوزگری های تروریستی صهیونیست های شهرک نشین چشم برنهاد اکنون ناچار است به اقدامات قانونی برای تحت پیگرد قرار دادن آنها دست بزند تا به این شکل مانع از مراجعه تشکیلات خودگردان به محاکم بین المللی شود و از سوی دیگر از بروز قیام در میان فلسطینی ها جلوگیر کند.

خلیل شاهین تحلیلگر سیاسی در این خصوص گفت: ما باید به محاکم بین المللی مراجعه کنیم تا کسانی که حقوق ملت فلسطین را نقض می کنند و مردم را هدف قرار می دهند چه افراد باشند و چه نهادها یا موسسات ، قصاص شوند.

خبرنگار العربیه افزود: اسرائیل اکنون نگران است که واکنش فلسطینی ها صرفاً درحد اعتراض و درگیری های محدود در قدس و مناطق دیگر کرانه باختری محدود نباشد و منجر به وقوع حملات انتقامجویانه شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *