وصول ۲ هزار و ۵۰۰ درخواست الکترونیکی از طریق دفاتر اسناد رسمی استان فارس
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس از وصول نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ درخواست الکترونیکی از سوی متقاضیان از طریق دفاتر پست و دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
سید مهدی هاشمی در گفتوگو با میزان با اشاره به برنامههای این اداره کل در جهت پیشبرد سیاستهای مصوب سازمانی در برون سپاری فرایند تعویض اسناد مالکیت دفترچهای به کاداستری اظهار داشت: با معرفی فارس به عنوان پایلوت برون سپاری، به همت ادارات تابعه ثبتی این اداره کل شاهد جلوگیری از مراجعات حضوری مراجعین به این ادارات، سرعت بخشی به امور متقاضیان تعویض اسناد مالکیت و اجرایی شدن مطلوب این فرایند هستیم. به گونهای که تاکنون شاهد وصول نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ درخواست الکترونیکی از سوی متقاضیان از طریق دفاتر پست و دفاتر اسناد رسمی بوده ایم.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در اداره کاداستر این اداره کل طی سال جاری حرکت سریع با محوریت اجرایی کردن سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بخش را اولویت ثبت فارس برشمرد و بیان داشت: برگزاری نشست با دستگاههای متولی و مرتبط با امر زمین و مسکن، تشکیل جلسات "شورای حفظ حقوق بیت المال" و تشکیل کارگروههایی در این زمینه از جمله اقدامات صورت پذیرفته در این راستا است.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در اداره کاداستر این اداره کل طی سال جاری حرکت سریع با محوریت اجرایی کردن سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بخش را اولویت ثبت فارس برشمرد و بیان داشت: برگزاری نشست با دستگاههای متولی و مرتبط با امر زمین و مسکن، تشکیل جلسات "شورای حفظ حقوق بیت المال" و تشکیل کارگروههایی در این زمینه از جمله اقدامات صورت پذیرفته در این راستا است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *