توجه به «فضای مجازی» و «جوانان» دو سیاست مهم برنامههای دفاع مقدس
- سرهنگ «مجید جوشقانی» رییس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جلسه این ستاد که صبح امروز یکشنبه در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه ما بدهکار شهدا هستیم، اظهار داشت: هر آنچه که داریم از جمله امنیت، آسایش و فرهنگ را مدیون خون شهدا هستیم.
وی ادامه داد: این فرهنگ که امروز میبینیم رزمایش کمک مومنانه در کشور با حضور مردم برگزار میشود و همه به نیازمندان کمک میکنند، برگرفته از همان فرهنگ دفاع مقدس است.
سرهنگ جوشقانی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ویترین و نمایشگاه کشور ماست و بسیاری از آزادیخواهان دنیا از آن الگوبرداری میکنند.
رییس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس شده است، گفت: اولین ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آبان سال گذشته صادر شد و پیرو آن در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ دستورالعمل نحوه برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صادر شد.
وی با اشاره به تجربه اول سازمانها، نهادها و استانها در حوزه برگزاری برنامههای دفاع مقدس به صورت سالیانه گفت: در ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱ دستورالعملی صادر شد که مبتنی بر آن از سوم خرداد تا پایان سال، ۴۳ هفته را در نظر گرفتیم تا نقشه راهی برای همه دستگاهها در اجرای برنامهها شود و تمامی مناسبتهای تقویمی که به دستگاه خاصی مرتبط نبوده در این ۴۳ هفته دیده شده است.
سرهنگ جوشقانی خاطرنشان کرد: برای اینکه واحد سنجش و نظارتی بر روی برنامهها داشته باشیم کمیتههای ۲۸گانه در ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل شده است.
رییس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: در برنامههای گرامیداشت دفاع مقدس دو سیاست توجه ویژه به «فضای مجازی» و «جوانان» مورد تاکید قرار گرفته است.
انتهای پیام/