رکورد بازدید نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب از مرز۴۰۰ هزار نفر عبور کرد
- طبق اعلام روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان؛ باتوجه به شرایط اقتصادی کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا، فن آوریهای نوین به کمک تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب آمدند تا چرخهای متوقف صنعت پوشاک را به چرخش در آورد و بالغ بر ۷۰۰ محصول حوزه عفاف و حجاب را به صورت مجازی به مصرف کنندهها ارائه کنند.
این رویداد در حوزه مد و پوشاک فعالیتی نو آورانه است و توانسته با هم افزایی مجموعههای فعال در این حوزه اقدام به ایجاد بازاریابی اینترنتی محصولات حوزه حجاب و عفاف کرده است؛ تولید کنندههایی که در این نمایشگاه حضور پیدا میکنند؛ میتوانند به عنوان شرکت خلاق محسوب شوند و از تسهیلاتی که به شرکتهای خلاق تعلق میگیرد استفاده کنند.
در این نمایشگاه ۹۴ شرکت تولید ملزومات حجاب و عفاف ثبت نام کردند که ۸۰ شرکت داخلی در این رویداد با ارائه محصول به معرفی محصولات و فروش آنها پرداختند.
این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباسهای کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی انجمن در این نمایشگاه هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.
این نمایشگاه به صورت مجازی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار میدهد تا اندکی از آسیبهایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان نیز میتوانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.
این نمایشگاه سعی میکند؛ همراه با نظارت و حمایت از تولید کنندگان حجاب را به عنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزانتر به عموم مردم عرضه کند.
در این رویداد شرکتهایی که با تایید انجمن فعالان محصولات عفاف و حجاب و مرکز فناوری رایمون در نمایشگاه عفاف و حجاب رمضان ثبت نام کرده اند با موافقت ستاد فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق معرفی خواهند شد و از تسهیلات این شرکتها بهره مند میشوند.
علاقه مندان میتوانند تا ۱۰ خرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی نخستین نمایشگاه مجازی محصولات عفاف و حجاب رمضان ماه مبارک رمضان www.hijab۹۹.ir مراجعه کنند.