روابط عمومی هدفمند از ابزارهای مدیریت افکار است
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از روابط عمومی هدفمند به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریت افکار یاد کرد و گفت: روابط عمومی نقشی مهمی در تعیین، شکل دهی، برنامهریزی و اجرای سیاستهای راهبردی یک سازمان ایفا میکند.
خبرگزاری میزان -
- دادخدا سالاری با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان های مختلف به ویژه دستگاه قضایی، گفت: درک اهمیت روابط عمومی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک به منزله یافتن نوعی مهارت ویژه برای پیشرفت در سازمان تلقی میشود.
وی تصریح کرد: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد و از این رو به عنوان یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت به شمار می رود.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره روابط عمومی و اهمیت آن، اظهارداشت: فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت نقشه راه اصلی برای روابط عمومی ها به شمار می رود. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت و دوام سازمانها، ادارات و شرکتها به عملکرد روابط عمومی های آنها وابسته است.
سالاری با اشاره به لزوم چابک سازی شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان کرمان، گفت: لازم است این شورا با هدف تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های قوه قضاییه در سطح استانی و شهرستانی تشکیل شود که می تواند گام های بلندی را در این راستا بردارد.
وی در پایان تاکید کرد: 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی علاوه بر ایجاد فرصت توجه به نقش و اهمیت روابط عمومی، فرصتی را برای بازمهندسی واحدهای روابط عمومی در سطح کشور فراهم می کند تا در این مسیر با شناسایی و رفع موانع پیش روی این علم و حرفه، زمینه ارتقای جایگاه و اثرگذاری این واحدها فراهم شود.
وی تصریح کرد: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد و از این رو به عنوان یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت به شمار می رود.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره روابط عمومی و اهمیت آن، اظهارداشت: فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در حقیقت نقشه راه اصلی برای روابط عمومی ها به شمار می رود. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت و دوام سازمانها، ادارات و شرکتها به عملکرد روابط عمومی های آنها وابسته است.
سالاری با اشاره به لزوم چابک سازی شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان کرمان، گفت: لازم است این شورا با هدف تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های قوه قضاییه در سطح استانی و شهرستانی تشکیل شود که می تواند گام های بلندی را در این راستا بردارد.
وی در پایان تاکید کرد: 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی علاوه بر ایجاد فرصت توجه به نقش و اهمیت روابط عمومی، فرصتی را برای بازمهندسی واحدهای روابط عمومی در سطح کشور فراهم می کند تا در این مسیر با شناسایی و رفع موانع پیش روی این علم و حرفه، زمینه ارتقای جایگاه و اثرگذاری این واحدها فراهم شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *