استاندار تهران: احقاق جایگاه واقعی روابط عمومیها با مشارکت مسئولان میسر میشود
سرمایه اجتماعی مهمترین نیاز سازمانهای مختلف است، از اینرو برای کسب این سرمایه برندسازی میکنند و این برند روابط عمومیها هستند؛ در واقع روابط عمومی از الزامات عصر دانایی، عنصری اثرگذار در چرخه اطلاع رسانی و اصلیترین حلقه اتصال و پیوند دو سویه سازمانها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب میشوند.
روابط عمومیها خواستههای شهروندان را پالایش نموده و در اختیار سازمان مربوطه قرار میدهند و سازمان را برای تحقق آن آماده میکنند و در این مسیر با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضاسازی سالم و مطلوب برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه اعتماد متقابل را دنبال میکنند.
روز روابط عمومی، فرصت مناسبی جهت واکاوی وضعیت موجود روابط عمومیها در کشور و نیز بررسی نقاط ضعف، قوت و آسیبشناسی اقدامات و چالشهای پیش روی این حوزه با بهره مندی از نقطه نظرات و ایدههای نخبگان و کارشناسان و اصحاب فن است. با توجه به ماهیت عمیق این حرفه و اولویت یافتن روابط عمومی نوین در شرایط فعلی روابط عمومیها تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله بسیار دارند که امید است با برنامه ریزی و استفاده مناسب و بهینه از شیوههای نوین و مؤثر اطلاع رسانی و گفتمان سازی برای فردای بهتر و با همراهی موثر مسئولان دستگاهها و سازمانهای مختلف جایگاه واقعی روابط عمومیها محقق شود.
بی تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مزین شده و در شرایطی که با ویروس کرونا وضعیت خاصی را در پیش داریم از تمامی مدیران و کارکنان حوزه روابط عمومی انتظار میرود با برنامهریزی و تلاش بیشتر به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.
اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دستاندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان تهران که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت مینمایم.
انتهای پیام/