آسان‌سازی نحوه خرید از نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب

12:23 - 22 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۸۷۶
عضو هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: با توجه به شیوع جهانی کرونا که کشور ما هم درگیر آن بوده و هست، برگزاری حضوری نمایشگاه عفاف و حجاب به هیچ عنوان میسر نبود و به همین دلیل ما برای ادامه راه این نمایشگاه و همچنین برگزار شدن دوره جدید آن تصمیم به برگزاری مجازی این رویداد فرهنگی گرفتیم.

علی قلعه قوند در گفت‌وگو ، پیرامون برگزاری آنلاین و مجازی این دوره از نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: با توجه به شیوع جهانی کرونا که کشور ما هم درگیر آن بوده و هست، برگزاری حضوری نمایشگاه عفاف و حجاب به هیچ عنوان میسر نبود و به همین دلیل ما برای ادامه راه این نمایشگاه و همچنین برگزار شدن دوره جدید آن تصمیم به برگزاری مجازی این رویداد فرهنگی گرفتیم.

وی در همین راستا ادامه داد: به همین دلیل اعضا انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب تصمیم گرفتند تا در سال جاری به صورت مجازی میزبان علاقمندان به فروشگاه رمضان کریم باشند، البته بدون شک تلاش و سعی ما در برگزاری هر چه بهتر این دوره از نمایشگاه خواهد بود و امیدواریم با اقبال خوبی هم روبرو شود.

///////////////

عضو هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب درباره نحوه برگزاری آنلاین این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: این اتفاق یعنی برگزاری مجازی «نمایشگاه عفاف و حجاب» با همکاری یکی از مجموعه‌های زیرگروه علم و فناوری نهاد ریاست جمهوری به نام «رایموند مدیا» حاصل شد، به همین طریق تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب توانستند محصولات خود را به صورت مجازی در دسترس مخاطبان قرار دهند.

وی در مورد نحوه خرید اینترنتی محصولات نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب افزود: در حال حاضر امکان فروش و خرید محصولات عفاف و حجاب از طریق سایت نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب میسر شده و مخاطبان با داشتن حداقل امکانات دیجیتال میتوانند از این محصولات استفاده کنند.

قلعه قوند در همین رابطه تصریح کرد: ما در نوع خرید و امکان دسترسی مخاطبان به محصولات تا جای ممکن روند آسان سازی را اعمال کرده ایم. البته برای امکان خرید اینترنتی بدون شک داشتن گوشی همراه و یا کامپیوتری که بتواند به سایت متصل شود جزو حداقل‌هایی است که مخاطب برای خرید باید در دست داشته باشد.

///////////////

وی روند ارسال محصولات به درب منزل مشتریان را روندی کاملا بهداشتی خواند و اذعان کرد: مخاطبان و علاقمندان به محصولات عفاف و حجاب می‌توانند پس از انتخاب و خرید محصول طی ۷۲ ساعت به آن محصول دسترسی داشته باشند و همکاران ما با رعایت تمام نکات بهداشتی آن را در اختیار فرد قرار می‌دهند.

این فعال عرصه البسه خاطرنشان کرد: تمهیدات متفاوتی برای تبلیغات نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است، از یک سو خود تولیدکنندگان در صفحات مجازی به تبلیغ محصول خود و امکان خرید آنلاین آن می‌پردازند، همچنین مجموعه رایموند مدیا هم برای جذب مخاطب تبلیغات خاص خود را انجام داده است، از طرفی از تمامی امکانات ممکن در صدا و سیما نیز برای تبلیغ این دوره از نمایشگاه بهره گیری شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *