احتمال ابتلای ۴۰۰ هزار انگلیسی به کرونا؛ اضافه شدن روزانه ۲۰ هزار نفر بر شمار مبتلایان

15:25 - 19 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۰۷۰
بررسی‌های جدید دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد احتمالا تاکنون ۴۰۰ هزار انگلیسی به کرونا مبتلا شده و روزانه ۲۰ هزار نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شوند.
احتمال ابتلای ۴۰۰ هزار انگلیسی به کرونا؛ افزایش روزانه ۲۰ هزار نفر بر شمار مبتلایان کارشناسان انگلیسی می‌گویند علاوه بر ۴۰۰ هزار نفری که احتمالا در حال حاضر در انگلیس به بیماری «کرونا» مبتلا هستند، امکان ابتلای روزانه ۲۰ هزار نفر در این کشور وجود دارد.

به گزارش ایندیپندنت، براساس بررسی جدید دفتر آمار ملی انگلیس و وزارت بهداشت این کشور، در حال حاضر ۴۰۰ هزار نفر در انگلیس به بیماری کرونا مبتلا هستند؛ ضمن اینکه روزانه ۲۰ هزار نفر دیگر می‌توانند به این بیماری مبتلا شوند.

براساس داده‌های اولیه این بررسی که با هدف تعیین پراکندگی ویروس کرونا در سراسر انگلیس در مورد ۲۵ هزار نفر انجام شد، احتمالا ۱۳۰ تا ۳۹۶ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.
این گزارش در حالی منتشر می‌شود که یک محقق برجسته انگلیسی پیشتر به نمایندگان مجلس عوام این کشور اعلام کرد روزانه ۲۰ هزار انگلیسی می‌توانند به کرونا مبتلا شوند.

رقم مطرح شده در پیش بینی‌های رسمی، ابتلای روزانه ۵ هزار نفر به بیماری کرونا بود.

تاکنون دولت انگلیس مرگ بیش از ۳۰ هزار انگلیسی بر اثر بیماری کرونا را تایید کرده است. اما به نظر می‌رسد آمار‌های واقعی به میزان قابل توجهی بیش از آمار‌های رسمی ارائه شده باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *