آقامحمدی: مقدمات تدوین مدل و برندسازی تجارب موفق ایران در بحران کرونا آغاز شده است
دبیر هیئت عالی نظارت بر سیاستهای کلی نظام گفت: با توجه به درخواست چندین کشور برای بهرهگیری از تجارب موفق ایران در بحران کرونا و استفاده مؤثر از ظرفیتهای مردمی در این زمینه، مقدمات تدوین مدل و برندسازی آن آغاز شده است.
- علی آقامحمدی در ششمین نشست «کارگروه ارزیابی رسانهای مدیریت بیماری کرونا» که امروز با حضور جمعی از مسئولان رسانههای داخلی در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: الگوی ایرانی کمکهای مردمی در بحران کرونا تدوین میشود.
وی با بیان اینکه نیازمند انسجام و نظم میان بخشی و بین بخشی هستیم، تصریح کرد: با توجه به درخواست چندین کشور برای بهرهگیری از تجارب موفق ایران در بحران کرونا و استفاده مؤثر از ظرفیتهای مردمی در این زمینه، مقدمات تدوین مدل و برندسازی آن آغاز شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما باید به سمت برند سازی الگوی ایرانی در سطح جهانی حرکت کنیم.
وی افزود: با هماهنگیهای به عمل آمده میان تمامی دستگاهها، ما موفق به مهار و مدیریت ویروس کرونا در کشور شده ایم و برای ادامه این روند، نیازمند انسجام و نظم میان بخشی و بین بخشی هستیم.
آقامحمدی همچنین با اشاره به اهمیت محلهها و مساجد در مدیریت بحرانهای کشور گفت: در کشور از حادثهای به حادثه دیگر میرسیم و برای همین همواره باید آمادگی لازم را داشته باشیم. از این جهت، باید برای حل بحران ها، محله محور باشیم و مسجد پایگاه کلیدی آن باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به نقش تاثیرگذار روحانیت و ستادهای ائمه جمعه در امر مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: روحانیت در جامعه ما مرجع است و شاهد هستیم که این قشر همواره نقش میانجی را در حل اختلافات و رفع مشکلات در کشور ایفا میکند.
آقامحمدی تصریح کرد: باید درسهایی را که از بحران کرونا گرفتیم و نقشی که هر یک از نهادها و گروههای جامعه در حل آن داشتند، بخوبی تدوین و تبیین کنیم تا در آینده بتوانیم از این تجربیات بهره بگیریم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *