اینانلو: تیراندازان اندونزی در هتل قرنطینه هستند

9:56 - 17 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۷۶۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی ایرانی تیم ملی تیراندازی اندونزی گفت: می‌خواستیم اردو‌ها را تعطیل کنیم، اما با توجه به اینکه بچه‌ها در هتل بودند فدراسیون اندونزی تصمیم گرفت ورزشکاران در همانجا قرنطینه شوند.

ابراهیم اینانلو در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط تیم ملی تیراندازی اندونزی اظهار داشت: می‌خواستیم اردو‌ها را تعطیل کنیم، اما با توجه به اینکه بچه‌ها در هتل بودند، فدراسیون اندونزی تصمیم گرفت ورزشکاران در همان جا قرنطینه شوند. ورزشکاران از در هتل سوار ماشین می‌شوند و به سالن می‌آیند و از همان جا هم برمی‌گردند؛ آنها اجازه ندارند از هتل خارج شوند. بابت ماه مبارک رمضان ۱۰ روز به تیراندازان استراحت دادیم و قرار شده دوباره از ۱۵ اردیبهشت تمرینات شروع شود.

وی افزود: از آنجایی که فعلاً زمان آغاز مسابقات مشخص نشده تصمیم گرفتم شروع این دوره از تمرینات مختص به آموزش برای ورزشکاران سه وضعیت باشد، زیرا هیچ تجربه‌ای ندارند و باید آنقدر خوب تمرین کنند تا پیش از مسابقات «سی‌گیم» با تجربه شوند. البته کم و بیش تمرین داریم، اما به صورت معمولی این کار را انجام می‌دهیم تا فشار زیادی به ورزشکاران وارد نشود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی اندونزی گفت: مهم‌ترین نیاز ورزشکاران حضور در تورنمنت‌های زیاد است و این موضوع تنها مختص اندونزی نیست بلکه مختص به کل جهان است که در غیراینصورت این اتفاق از نظر آمادگی روانی شاید به ضرر ورزشکاران شود. در شرایط فعلی که برگزاری مسابقات مقدور نیست ترجیح می‌دهم با آموزش سه وضعیت و رقابت‌های آنلاین برنامه‌های خودمان را پیگیری کنیم تا تیراندازان به ثبات تمرینی برسند.
 
اینانلو خاطرنشان کرد: خیلی سخت است در مدت کوتاه بتوان تیرانداز را به سطح خوبی از عملکرد رساند و حداقل برای این موضوع به سه تا چهار سال زمان نیاز است. از آنجایی که یک سال بیشتر از حضورم در اینجا نمی‌گذرد فعلاً تلاش می‌کنم هم سطح عملکرد تیراندازانم را ارتقا دهم و هم استعدادهایی را از رده سنی نوجوانان کشف و به تیم ملی تزریق کنم. منتظر هستم تا شرایط بهتر شود که پس از آن به شکل بهتری تمرینات را به صورت سنگین برگزار کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *