شیخ‌سلیمانی: الان نه موقعیت پیکانِ قعرنشین اهمیت دارد، نه موقعیت پرسپولیسِ صدرنشین

10:04 - 01 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۲۸۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: در شرایط فعلی این جان آدم‌ها است که اهمیت دارد و موقعیت تیم‌های صدر و قعر جدول در مقابل سلامت انسان‌ها اهمیت ندارد.

میلاد شیخ‌سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تمرینات خانگی بازیکنان تیم فوتبال پیکان در روزهای قرنطینه خانگی، اظهار داشت: تمرینات را به صورت آنلاین و در خانه پیگیری می‌کنیم. البته تاثیر چندانی ندارد، اما از «هیچی» بهتر است و چاره‌ای جز این نیست. مسابقات تعطیل است، تمرینات گروهی لغو شده و مجبوریم به صورت انفرادی تمرین کنیم.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان هیچ تصمیمی برای مسابقات گرفت. تعطیلی بازی‌ها برای بازیکنان بسیار سخت است؛ با این‌ حال جان آدم‌ها در اولویت همه است. در چنین شرایطی امکان برگزاری مسابقه نیست از این رو امیدوارم بعد از برطرف شدن مشکلات بازی‌ها از سر گرفته شود.

بازیکنان تیم فوتبال پیکان با اشاره به قعرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که نه موقعیت پیکانِ قعرنشین اهمیت دارد و نه موقعیت پرسپولیسِ صدرنشین؛ در حال حاضر این جان افراد است که مهم‌تر از همه چیز است. اینکه مسابقات چه زمانی آغاز می‌شود و چه تصمیمی در موردش می‌گیرند در مقابل جان انسان‌ها هیچ ارزشی ندارد. ما فوتبال بازی می‌کنیم تا علاوه بر تامین زندگی شخصی، مردم نیز از تماشای آن لذت ببرند، اما وقتی ممکن است به آنها آسیب برساند، بهتر است لیگ به زمان دیگری موکول شود.

شیخ‌سلیمانی در مورد برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر خاطرنشان کرد: دو ماه است نه تمرین کردیم و نه در مسابقه حضور داشتیم. شرایط برای همه یکسان است و هیچ بازیکنی آمادگی مسابقات را ندارد. درست است که فوتبال برای مردم ما یک سرگرمی است، اما شرایط به گونه‌ای است که بسیاری از مشاغل تعطیل شده‌اند. از این رو برگزاری‌ بازی‌ها افراد متعددی را درگیر می‌کند که ارتباط آنها با یکدیگر می‌تواند به شیوع بیماری دامن بزند. در نتیجه از بازیکنان گرفته تا سایر افراد حاضر در یک مسابقه فوتبال، همه در معرض خطر هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *