قیمت مرغ تازه در میادین میوه و تره بار به ۸۸۰۰ تومان رسید
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: حفظ ثبات در بازار یکی از اهداف و اولویتهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه حفظ ثبات قیمتها در بازار یکی از اهداف و اولویتهای اصلی این سازمان است، گفت: برای کنترل قیمتها و جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار، کمیته نرخگذاری این سازمان، ضمن رصد مستمر و روزانه بازار، نرخنامههایی را به تمامی میادین میوه و تره بار ابلاغ میکند که اجرای آن برای تمامی بهرهبرداران و غرفهداران الزامی است.
راد با اشاره به نوسانات قیمت برخی از کالاها در بازار که گاه به ضرر مصرفکننده و گاه به زیان تولیدکننده تمام میشود، افزود: به منظور رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، کمیته نرخگذاری در برخورد با نوسانات برخی از محصولات در بازار، اقدام به اعمال نرخ موردی برای آن کالا میکند.
راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور تثبیت بازار از طریق تعدیل قیمتها تمام تلاش خود را به کار گرفته است، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان و حفظ حقوق مصرفکنندگان با ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، از اهداف و اولویتهای مهم این سازمان است و این موضوع ما را ملزم میکند تا بر قیمت کالاهایی که در میادین میوه و تره بار عرضه میشود، به طور مستمر و منظم، نظارت داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از روند نزولی قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار طی ماههای اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: انتشار و گسترش ویروس کرونا و تعطیلی یا محدود شدن فعالیت رستورانها و غذاخوریها که منجر به کاهش نسبی مصرف مرغ در کشور شده، روند کاهش قیمت مرغ را تسریع کرده است.
گفتنی است، بر اساس تازهترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل تازه در بستهبندی کیسهای در میادین میوه و تره بار از صبح امروز به ۸۷۹۰ تومان رسیده و این در حالی است که هر کیلوگرم مرغ کامل تازه در بستهبندی بشقابی نیز با قیمت ۸۹۰۰ تومان در میادین عرضه میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *