مردم خریدهای غیر ضروری را به آینده موکول کردند/خرید مواد بهداشتی در صدر
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی خرید محصولات بهداشتی و مایحتاج روزمره را در فهرست اصلی خرید مردم عنوان کرد.
خبرگزاری میزان -
رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد با اشاره به کاهش سرعت اینترنت در کشور اظهار کرد:با ارائه بسته رایگان ۱۰۰ گیگی اینترنت، به گفته وزیر ارتباطات سرعت اینترنت افت محسوسی داشته است که این موضوع نیازمند تقویت زیرساخت به منظور افزایش کیفیت خدمات است.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تصریح کرد: برخی از کسب و کارهای مجازی که در حوزه کالای مصرفی فعالیت داشتند با افزایش استقبال مردم مواجه شدند، اما فروش در سایر حوزهها مانند پوشاک و الکترونیک چندان رشد محسوسی نداشته است.
وی افزود: نحوه خرید مردم نشان میدهد که اولویت اصلی در حال حاضر مواد بهداشتی و مایحتاج اصلی است و سایر خریدها را به زمان دیگری موکول کرده اند.
الفت نسب عنوان کرد: طی سالهای گذشته سهم خرده فروشیهای آنلاین ۱.۵ درصد بوده و ۹۸.۵ درصد در سبد کسب و کارهای آفلاین بوده و این موضوع یک شبه حل نمیشود.
وی افزود: با توحه به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای افلاین نیز به منظور افزایش فروش به سمت فروش آنلاین حرکت کنند.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تصریح کرد: با افزایش خریدهای مجازی شاهد کاهش سرعت در ارسال مرسولات هستیم و از سوی دیگر به دلیل عدم خدمات دهی پستی به فروشگاههای مجازی از ۲۵ اسفند به بعد نیز فروش این بخش محدود به بازاهای محلی و منطقهای محدود میشود.
به گفته وی؛ به دلیل وقوع کرونا در کشور و توصیههای مسولان برای جلوگیری از ترددهای غیر ضروری نیاز است خدمات پستی در ایام عید نیز ادامه می یابد.
الفت نسب بیان کرد:به دلیل سفرهای مردم در عید و برگشت خوردن مرسولات پستی همه ساله خدمات پستی از ۲۵ اسفند به بعد ارائه نخواهد شد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تصریح کرد: ظرف سه روز اینده قرار است فروشگاههای مجازی که توان ارائه خدمات به کسب و کارهای آفلاین را دارند در سایت اتاق اصناف معرفی شوند تا بخشی از عدم فروش خود را جبران کنند.
الفت نسب بیان کرد:امیدواریم تعامل کسب کارهای مجازی و آفلاین افزایش یابد و این شیوه از کسب و کار در سالهای اینده نیز ادامه یابد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تصریح کرد: برخی از کسب و کارهای مجازی که در حوزه کالای مصرفی فعالیت داشتند با افزایش استقبال مردم مواجه شدند، اما فروش در سایر حوزهها مانند پوشاک و الکترونیک چندان رشد محسوسی نداشته است.
وی افزود: نحوه خرید مردم نشان میدهد که اولویت اصلی در حال حاضر مواد بهداشتی و مایحتاج اصلی است و سایر خریدها را به زمان دیگری موکول کرده اند.
الفت نسب عنوان کرد: طی سالهای گذشته سهم خرده فروشیهای آنلاین ۱.۵ درصد بوده و ۹۸.۵ درصد در سبد کسب و کارهای آفلاین بوده و این موضوع یک شبه حل نمیشود.
وی افزود: با توحه به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای افلاین نیز به منظور افزایش فروش به سمت فروش آنلاین حرکت کنند.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تصریح کرد: با افزایش خریدهای مجازی شاهد کاهش سرعت در ارسال مرسولات هستیم و از سوی دیگر به دلیل عدم خدمات دهی پستی به فروشگاههای مجازی از ۲۵ اسفند به بعد نیز فروش این بخش محدود به بازاهای محلی و منطقهای محدود میشود.
به گفته وی؛ به دلیل وقوع کرونا در کشور و توصیههای مسولان برای جلوگیری از ترددهای غیر ضروری نیاز است خدمات پستی در ایام عید نیز ادامه می یابد.
الفت نسب بیان کرد:به دلیل سفرهای مردم در عید و برگشت خوردن مرسولات پستی همه ساله خدمات پستی از ۲۵ اسفند به بعد ارائه نخواهد شد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تصریح کرد: ظرف سه روز اینده قرار است فروشگاههای مجازی که توان ارائه خدمات به کسب و کارهای آفلاین را دارند در سایت اتاق اصناف معرفی شوند تا بخشی از عدم فروش خود را جبران کنند.
الفت نسب بیان کرد:امیدواریم تعامل کسب کارهای مجازی و آفلاین افزایش یابد و این شیوه از کسب و کار در سالهای اینده نیز ادامه یابد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *