مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد

16:55 - 26 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۶۶۷۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،  محمدرضا انواری به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شدبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از ایکوپرس، در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،  محمدرضا انواری به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.

در حکم فرشاد مقیمی آمده است، انتظاردارم با بهره گیری از توان و قابلیت‌های منابع کارشناسی و تخصصی موجود و کارآمد طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاست‌های ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و کلیه ذینفعان و همفکری با سازمان‌ها و نهاد‌های تخصصی و استفاده بهینه از ظرفیت تمامی رسانه‌ها به منظور انعکاس رخداد‌ها و اقدامات انجام شده و تقویت فعالیت‌های اثر گذار درجهت ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثر بخش محقق شود.

محمدرضا انواری دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، استاد و پژوهشگر، از مدیران باسابقه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات است.

ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، ریاست شورای سیاست‌گذاری تبلیغات و اطلاع‌رسانی صنایع و معادن، ریاست اداره اطلاع‌رسانی ایران خودرو، دبیر شورای سیاست‌گذاری نشریات ایران خودرو، ریاست اداره ارتباط با رسانه‌های حوزه هنری، عضویت در شورای سردبیری و سردبیر نشریات از سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در دوران ریاست انواری با راه اندازی پویش پاسخگویی و اقدامات گسترده رسانه‌ای برای پوشش رویداد‌های صنعت معدن و تجارت به خصوص در حوزه رونق تولید به عنوان یکی از چهاردستگاه برگزیده در میان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد.

انواری مدرس دروس جامعه شناسی سازمانی، مبانی جامعه شناسی، افکار عمومی، نظریه‌های ارتباطات و رسانه‌شناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشکده خبرو دانشگاه علمی کاربردی است.

وی همچنین مدرس و مترجم زبان آلمانی است، انواری پژوهشگر مطالعات اجتماعی است و در طرح‌های پژوهشی مختلف سازمان‌ها در تصویر ذهنی افکار عمومی به عنوان پژوهشگر فعالیت داشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *