توسعه بازار نیازمند تسهیل گری دولت است
کارشناس اقتصادی گفت: روشهای فروش در کشور طی سالهای گذشته تنوع بیشتری به خود گرفته، اما هنوز نیازمند رعایت برخی از استاندارها و تسهیل گری دولت برای توسعه بازار فروش شود.
خبرگزاری میزان -
این کارشناس حوزه اقتصادی تصریح کرد: با توجه به توسعه فضای مجازی بسیاری از فعالیتهای اقتصادی میتواند در بستر این فضا سوار شود و با بازاریابی مناسب شرایط را برای افزایش تولید فراهم کنند.
وی افزود: رونق تولید با افزایش تولید در کشور مترادف است به این معنی که در صورت هدف گذاری برای رونق اقتصادی باید توجه ویژهای به بخشهای تولیدی در کشور داشت.
محمودزادگان ابراز کرد: روشهای فروش در کشور طی سالهای گذشته تنوع بیشتری به خود گرفته، اما هنوز نیازمند رعایت برخی از استانداردها و تسهیل گری برای توسعه بازار فروش است.
این کارشناس حوزه اقتصادی اظهار کرد: رونق تولید میتواند شرایط را برای توسعه شاخص اقتصادی در کشور فراهم کند و رسیدن به این مهم نیازمند حمایت گسترده از سوی بخشهای مختلف سیاسی و اقتصادی کشور است.
وحید محمودزادگان کارشناس حوزه اقتصاد در گفتوگو با خبرنگار گروه اقتصاد با اشاره رونق تولید در کشور اظهار کرد: بسیاری از فعالیتهای اقتصادی به دلیل نبود بازار فروش هیچ گاه به تولید انبوه نرسیده است و از این لحاظ برای تولید بیشتر با مشکلات فراوانی مواجه شده اند.
این کارشناس حوزه اقتصادی تصریح کرد: با توجه به توسعه فضای مجازی بسیاری از فعالیتهای اقتصادی میتواند در بستر این فضا سوار شود و با بازاریابی مناسب شرایط را برای افزایش تولید فراهم کنند.
وی افزود: رونق تولید با افزایش تولید در کشور مترادف است به این معنی که در صورت هدف گذاری برای رونق اقتصادی باید توجه ویژهای به بخشهای تولیدی در کشور داشت.
محمودزادگان ابراز کرد: روشهای فروش در کشور طی سالهای گذشته تنوع بیشتری به خود گرفته، اما هنوز نیازمند رعایت برخی از استانداردها و تسهیل گری برای توسعه بازار فروش است.
این کارشناس حوزه اقتصادی اظهار کرد: رونق تولید میتواند شرایط را برای توسعه شاخص اقتصادی در کشور فراهم کند و رسیدن به این مهم نیازمند حمایت گسترده از سوی بخشهای مختلف سیاسی و اقتصادی کشور است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *