احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان های جم و عسلویه و بخش شبانکاره
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سعید محوری مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار کرد: در پی دستور مؤکد رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر سرعتبخشی به احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستانهای جم و عسلویه و بخش شبانکاره این موضوع به صورت ویژه در دستورکار این اداره کل قرار گرفت و امروز شنبه ۱۹ بهمنماه اولین جلسه با معاون هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در خصوص مصوبات سفر آیتالله رئیسی برگزار گردید.
محوری خاطرنشان کرد: ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای ادارات ثبت اسناد و املاک استان، موجب بهره وری مؤثر این سیستم و رفاه مراجعان خواهد شد و در کنار آن، مصمم هستیم با توجه به اینکه ۹۸ درصد امور ثبتی الکترونیکی گردیده با برون سپاری امور در جهت کاهش مراجعین به ادارات ثبت اسناد و املاک تلاش کنیم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: به لحاظ نوع نگاهی که ما در دستگاه قضایی استان بوشهر به مسائل داریم، به صورت ویژه در حوزه قضایی نیازمند ارتقای امکانات هستیم و باید تلاش کنیم که به نتیجه هرچه مطلوبتر دست یابیم.
بیشتر بخوانید:
وی تاکید کرد: مردم بوشهر در شهرستانهای جم، عسلویه و بخش شبانکاره به ادارهای که در شأن مردم باشد نیاز دارند و امیدواریم با مساعدت استاندار بوشهر و منطقه ویژه عسلویه شروع گردد.
عضو شورای قضایی استان بوشهر گفت: قطعاً ساخت این بناها موجب خدمتگزاری بیشتر به مردم بوشهر میشود و امید دارم بتوانیم خدماتی درخور شأن این مردم ارائه کنیم.
محوری همچنین اجرای این طرح را در ایجاد روحیه نشاط و انگیزه کاری برای همکاران خود در ادارات تابعه مؤثر دانست و افزود: این ساختمانها فضای مناسب و آرامی برای مراجعان به بخشهای قضایی فراهم خواهد کرد.