توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره مشکل بلیتفروشی دربی
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از باشگاه پرسپولیس، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون بالغ بر سی بار با مدیران و مسئولان بخشهای مختلف شرکت بلیت فروشی در ارتباط بودهایم تا مشکل ایجاد شده در سامانه بلیت فروشی دربی مرتفع شود.
وی افزود: به ما گفته شده مشکل این سایت در عرضه بلیت بهخاطر بروز مشکل در درگاه پرداخت یکی از بانکها است. متأسفانه این مشکل یا هر مشکل دیگری اعم از استقبال قابل توجه هواداران که وجود دارد از سوی سایت بلیت فروشی مرتفع نشده است و مدیران ارشد شرکت توسعه و تجهیز نیز قول مرتفع شدن آن را دادهاند.
یلوه خاطرنشان کرد: ما خودمان هم از این وضعیت ایجاد شده برای تماشاگرانی که قصد خرید بلیت دربی را دارند ناراحت هستیم و امیدواریم این مشکل هر چه زودتر مرتفع شود. باشگاه پرسپولیس به سهم خود از هواداران عزیز پوزش میطلبد و امیدواریم هر چه سریعتر این معضل حل شود.